Gå til innhold

Bedre tilrettelegging for Heroes of the Storm på Gamer.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Bedre tilrettelegging for Heroes of the Storm på Gamer.no!

Jeg er en 25 år gammel gamer med lang erfaring fra World of Warcraft (Beta) og Counter-Strike.
Jeg har akkurat startet opp med et community i Kvalsund kommune i Finnmark, KED ( Kvalsund E-sport- og dataforening.)
Vi er en gjeng som har startet med nettopp Heroes of the Storm.

Vi er enda helt i startfasen, der man innhenter info om andre community, ønsker og pracce, kanskje være med på noen turneringer over tid.

Jeg startet med å like ting rundt på facebook, instagram og twitter, miljøet virket helt ok.
MEN SÅ:

Logget jeg for første gang inn på min nyoppretta konto, adda info til profilen og gjorde meg klar til å se på gamer.no innenfra som medlem.
Men når sant skal sies, så blei jeg jævli skuffa!
Det er jo ikke tilrettelagt noen plasser for HotS. latterlig spør du meg!
Jeg fikk ikke adda til at jeg spiller HotS engang.

Dette synes jeg er rart i og med at jeg leste nylig at "Heroes of the Storm får større focus innen E-Sport"

Og dette gledet jeg meg veldig til!

Endelig et spill man kan springe inn å "KNUUUSE" uten å kjøpe stash fra vendor, bare å specce INSANE MOD å springe rett inn!
Fantastisk gameplay, bra grafikk, simpelt, og lett forståelig.

post-390806-0-51293100-1444130507_thumb.jpg

Endret av KimmaGaming
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg og venner av meg spiller masse HOTS, sykt kult spill absolutt.

Skjønner fremdeles ikke helt hva du mener i posten her, at Gamer.no ikke er tilrettelagt for HOTS?

Det er jo først og fremst en nyhetsside som har forum koblet til her på diskusjon.no. I tillegg må du huske på at HOTS fortsatt er et veldig nytt spill i et allerede etablert marked, det er bare å ta en titt på twitch så ser du hvor mye mer populære de trauste spillene som LoL og DOTA2 er i denne sjangeren.

Jeg har derimot sterke forhåpninger om at dette kan endre seg over tid, siden jeg mener HOTS er det friste pustet sjangeren trenger.

Det finnes en stor tråd om HOTS allerede på forumet her, der kan du finne folk å spille med dersom det er interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...