macwallard Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Jeg har fått et litt irriterende problem på min Audi A4. Vinduene på begge sider foran fungerer ikke helt som de skal. Jeg har sjekket på heismotorene, og alt er som det skal være. Men siden begge sider begynte å fuske samtidig, tenkte jeg at dette var mest sannsynlig noe elektronisk. Jeg har sjekket i sikringene mine og alle som ligger i siden av dashbordet mitt fungerer som de skal. Kretskortet mitt er også rent og pent, og fremdeles helt inntakt og fungerer som det skal. Det som jeg begynte å fundere på er at manualen til bilen sier at vindusheisene går på AUTOMATsikring. Jeg har sjekket endel videoer og lignende for å finne ut hva jeg trenger. Jeg har kjøpt det jeg trenger. Problemet er: Hvor i all verden finner jeg automatsikringen?! Noen sier det er under dashbordet ved reléene, og noen sier den er i motorrommet. Noen som har svaret på dette? Eventuelt, er det noen som tror det kan være et annet problem? Takk på forhånd! MVH W Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er det en 1994 modell 1,8 Bensin, stasjonsvogn du har? Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Heisann! Nei, det er en '99-modell som det står i emnenavnet. (b5 er mellom '95 og '01). Den er 1.6 bensin, beklager å ikke ha informert om det ihvertfall. Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg fant automatsikringen! Jeg skiftet den også ut med en av de nye også fungerte vinduene 100% igjen. Har bildet av den gamle sikringen og hvor den var/den nye er. 2 Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har du vannlekkasje i bilen? Jeg har de samme i bilen min men de ser ny ut uten rust. Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ikke som jeg vet, og det var KUN den sikringen som så slik ut. Alle andre sikringer og reléer er relativt fine. Kan jo hende det har vært litt problemer med fuktighet, men det kan også ha noe med legeringen til sikringen å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå