Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 ångardsvatnet i september Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ikke så ofte jeg responderer på denne type bilder. Men dette var i særklasse vakkert og krystallklart. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Flott bilde ! Vet ikke om du har benyttet polariseringsfilter i dette tilfellet i og med at sjøbunnen i forgrunn kommer så klart fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Takk til Ingvald og Ragnar! Eier ingen filter, så det eneste jeg gjorde her var å øke styrken både i de mørke og lyse partiene i LR. Så langt det gikk uten at høylysene ble utbrent. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Bærre lekkert! Sjeldent klart vann! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Bærre lekkert! Sjeldent klart vann! Takk for det! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Beautiful capture! Mvh Bekir Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Thanks, Bekir ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Sier meg enig med Ingvald ... vakkert hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar, Torhild ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Får bare henge meg på Ingvald her:-) Usedvanlig klart og flott bilde, med en dybde som bare drar deg innover. Knallbra Fredrik! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Hyggelig at du likte bildet, Pentaxen ! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Effektfullt med det klare vannet i forgrunn av dypt, vakkert landskap. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Takk til deg også, Trond Olav ! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Stusser litt over refleksjonene i vannet, og at de ikke er rett forran kamera. Det var veldig stilig. Har du brukt polariseringsfilter på noen måte? Samlet sett et bilde som skiller seg ut! -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei og takk Frode! Nei, det er ikke så mye hokuspokus med dette bildet, minimal etterbehandling og ingen filtre. Er sikkert måten skyene/himmelen reflekteres i vannet på. Har ingen annen forklaring på femomenet. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 WOOOOOOW!!!! Takker og bukker! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her blir man rett og slett dratt innover i bildet og nærmer seg kanskje fylkesgrensa - hva vet jeg? Steinbunnen nærmest og deretter skyenes og fjellenes speiling gir et spesielt uttrykk i et bilde som uten dette antagelig ville fremstått enkelt og litt kjedelig. Hvorvidt en liten beskjæring nede så de to lyse forsvant så nedre ramme skjærer rent i den brune steinen vil muligens gi en renere og roligere kant nede så jeg da jeg scrollet ned og dekket til. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Du har faktisk rett ang fylkesgrensa, Roar. Ikke mange mila til Møre og Romsdal innover der. Det kan se ut som jeg har lagt ut feil versjon av bildet. Ikke første gang det skjer. Hadde faktisk en annen versjon lagret der jeg hadde kutta i bånn. Men pytt-pytt. Takk for kommentaren! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg