J.H Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Bærfis (Breiteger ) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Påpasselig og kreativt vil jeg si, og med et utmerket resultat ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Utrolig vakker kunst, Jørn! Elsker fargene, kompen, lyset... Bare helt fantastisk!! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Et bevis på at de beste bildene gjerne kommer på impuls. Uansett ble det et veldig stilig bilde. Kunstnerisk og flott. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Meget kreativt, snartenkt og godt utført. Minimalisme på en annerledes måte. Lenke til kommentar
J.H Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Takk for tilbakemeldinger :-) Jeg jobber med et mini-prosjekt som jeg har gitt navnet "I mens kona er i butikken". Planen er å ta bilder og dokumentere hva jeg gjør og hva som skjer rundt meg mens jeg venter ute i bilden. Prosjektet skal vare et år. Så derfor er jeg nok ekstra på vakt ovenfor små detaljer som skjer rundt meg :-) For spesielt interesserte kan dere lese litt om prosjektet her: http://jornphotography.blogspot.no/2015/09/et-bilde-fra-mitt-pagaende-prosjekt.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg