Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Urban Art 831, 832 og 833 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Flotte art bilder igjen og nå vil jeg ikke velge noen versjon for jeg likte alle Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fin veggdekorasjon, synd den ikke blir så synlig når bygget ved siden av blir ferdig. Synes faktisk du har tatt bildet på det rette tidspunkt, Stillasje- eller armeringsjern som stikker opp kler bildet samtidig som det viser hva som er i ferd med å skje. PS: Har fått for vane å kommentere nesten samtlige av dine bidrag. Gjør det fordi jeg synes det er noe ved bildene dine som interesserer, og ikke fordi jeg forventer kommentar til mine egne. (Selv om det både er hyggelig og nyttig) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Fint utsnitt hvor man finner igjen det gyldne snitt flere plasser i bildet. Farger og komposisjon bra! Edit: Og jeg velger V1! -Frode Endret 6. oktober 2015 av DataFMT Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 En fargerik humør spredende affære. Vi for meg mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Supre bilder igjen, kunsterisk og flotte komposisjoner! Velger meg V1.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 "Bruk solidox" tenkte jeg hilsen Torhild Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Trodde først det var en av Boney M damene du hadde klistra på veggen..... Artig og se du foreviger gatekunsten og bra at du og andre gjør det, for om hundre år er den nok vekk.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Likte kanskje best V1, der vi ser hele miljøet den står i. Jeg har ei nydelig veggdame på lur jeg også, men sliter med å finne ut hvordan jeg skal beskjære det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg