Gå til innhold

Ser etter Blu-ray-spelar i prisklassen kr 1.500,- til 2.000,-

Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

Som overskrifta seier så kunne eg tenkje meg å finne ein Blu-ray-spelar i området kr 1.500,- til 2.000,-. Dette er ikkje eit absolutt budsjett, men eg kunne tenkje meg å ikkje gå over dette viss det er mogeleg ut frå dei tinga eg ynskjer frå ein slik spelar.

Her er dei eigenskapane eg ser etter:

• Spelaren må kunne starte avspelinga der eg slutta sist, sjølv om eg slår av spelaren (så lenge plata står i, i alle fall).
  • Bilet- og lydkvalitet for Blu-ray og DVD lyt vere bra, dette er trass alt det primære bruksområdet til spelaren. Eg forventar ikkje noko i elite-klassen i dette prissjiktet, men det bør verte bra på eit 50" Full HD-fjernsyn.
  • Han må vere stillegåande, så ein slepp å sitje å høyre på bråk/susing når ein ser på film.
  • Han må ha Wi-Fi integrert.
  • Han må ha 3D-støtte.

Ut over desse tinga så er eg open for det meste. Det er ikkje noko poeng at han skal ha mest mogeleg smart-funksjonar og appar i seg, dette får eg gjennom fjernsynet (og eventuelt ein HTPC) uansett.

Nokon gode forslag? Eg har sett på ein frå Samsung som er godt under busjett og ser ut til å ha det eg treng, men eg har så langt ikkje funne ut om han fyller alle dei spesifikasjonane eg har lista opp ovanfor: http://www.samsung.com/no/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H6500/XE

Elles så har eg sett på denne frå Sony (som kanskje kan vere ein fordel sidan eg 99 % sikkert kjem til å kjøpe meg fjernsyn frå Sony...?), men eg må innrømme at eg synest designen her ser aldeles forferdeleg ut :phttp://www.sony.no/electronics/blu-ray-disc-spillere/bdp-s6200

Dette var berre for å syne litt kva eg har tenkt på og sett på så langt, så alle innspel vert mottekne med takk!

Ha ein god dag!  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...