hannee9 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvordan var det å ta av reguleringen? Jeg skal ta av reguleringen snart, og jeg gleder meg til å få den av, men hvordan var det? Var det vondt? Hvordan var tiden etterpå? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 absolutt ikke vondt - det er befriende bare! Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 og en syk syk følelse og la tunga gli over tennene Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Diggeste ever! Den følelsen naar du ikke lenger har streng er ubeskrivelig!! Ikke gjør det noe vondt heller! Lenke til kommentar
hannee9 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Åh, gleder meg så sykt nå! Skal bruke plate etterpå, hvordan var det å bruke plate? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Åh, gleder meg så sykt nå! Skal bruke plate etterpå, hvordan var det å bruke plate? Er litt irriterende å bruke plate, ubehagelig osv. MEN BRUK DEN JÆVLA PLATA, angrer den dag i dag på at jeg ikke var flinkere. Noe har hoppa litt tilbake (ikke all verdens, men litt irriterende) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Enig med fjs - det er en grunn til at du får plate. BRUK den! Puss den med tannbørste og tannkrem like ofte som du pusser tenna (minst to ganger hver dag, og aller minst etter hver gang du har brukt den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå