Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 "Dar kjem dampen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fint hverdagsglimt med god plassering av elementene i formatet. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja hvem har ikke stått i kø for å vente på dampen. Fint levert dette Torhild 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Fint hverdagsglimt med god plassering av elementene i formatet. Takk skal du ha hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja hvem har ikke stått i kø for å vente på dampen. Fint levert dette Torhild Takker for kommentaren hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja, hører liksom Ivar Medaas sin sang når jeg ser dette bildet. Ferger og broer binder dette landet sammen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja, hører liksom Ivar Medaas sin sang når jeg ser dette bildet. Ferger og broer binder dette landet sammen. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentaren Ragnar hilsen Torhild Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 ...gamle dampen....er det vel ikke:-) Flott hverdagsbilde. Hvem har ikke stått og tenkt at endelig kom den....eller fillern, rakk den ikke..... Fint med slike bilder som speiler det dagligdagse. Vi trenger slike også:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 ...gamle dampen....er det vel ikke:-) Flott hverdagsbilde. Hvem har ikke stått og tenkt at endelig kom den....eller fillern, rakk den ikke..... Fint med slike bilder som speiler det dagligdagse. Vi trenger slike også:-) Takker ... nei det er nok ikke gamle dampen moderne gassferger nå. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Men så var det nok ikke gamle dampen som Ivar Medaas sang om likevel for den lå visst ved Bryggen i Bergen. Den har jeg aldri sett da jeg nok var for seint ute. men Ivar Medaas møtte jeg så vidt en gang på tidlig -70 tall da Øystein Sunde tauan med seg til Bikuben etter endt forestilling på Chat Noir. Ikke ulikt Øystein kom det: "Det er hyggelig å ha Ivar med oss." Greit utsnitt og komp her. Tanken om en beskjæring til venstre for å fjerne fragmentet av ei bu eller hva det nå er var nok der. Men da ville man halvert dyret og det er heller ikke bra - hvertfall ikke for dyret som antagelig er en hund hvis det ikke er en forvokst katt eller en rev i band? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg