Arntsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 [FONT=Arial] Jeg har kjøpt meg en AMD Athlon XP 2400+, på et hovedkort som jeg TROR jeg har flasha.. Det virka som om falshinga var riktig.. Den skal nå tåle 2600+. Men problemet er at når jeg hadde satt i prossesoren, stod det i bios at jeg hadde Unknow CPU - 1500Mhz :grine: Jeg restarta pc'n uten å være inne i Windows, og da stod det Unknow CPU - 2000Mhz Noen som skal stemme, men i windows står det oxo at jeg har en Unknow CPU-type! Må jeg ha driver eller noe sånt? Det virker heller ikke som om pc'n har blitt noe raskere.. Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det holder vel å legge frem problemet ditt en gang? Ref: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=168820 Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 du må antakelig inn i bios og forandre cpu oppsettet slik at det stemmer med hva du har...les manualen for hovedkortet ditt om hva de forskjellige settings er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg