Gå til innhold

Den omvendte skogen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Malerisk og kreativ dette Helene:-) Hadde ikke ventet noe slikt av deg, da jeg forutså noe helt annet.....

Gøy og se at du tør leke deg med utrykk og motiver:-)

Lenke til kommentar

Kjempefint ! Det fikk ett grafisk / maleriskt utrykk. Meget kreativt og fint utført.

Mvh. Rolf

  

Artig skogsbilde . Selv om vi ikke ser skogen for bare trær.

  

Kreativ etterbehandling, spesielt lys og sarte høstfarger.

Kan få mye ut av gamle negativer også viser det seg !

Vennlig hilsen Ragnar

  

Stilig Helene. Jeg vet ikke hvordan originalen var, men effekten du la på gir et helt spesielt preg.

-Frode

  

Synes faktisk også det fungere godt...taget fra en god vinkel vh Suss

  

Absolutt et interessant resultat dette.

Roar

  

Et vellykket eksperiment dette!

Likte etterbehandlingen her.

Mvh Fredrik

  

Malerisk og kreativ dette Helene:-) Hadde ikke ventet noe slikt av deg, da jeg forutså noe helt annet.....

Gøy og se at du tør leke deg med utrykk og motiver:-)

  

Kjempeflott :)

Mvh Oddmund

Hei alle sammen! :)

Jeg må nesten svare alle samlet i dag, da tida ble litt knapp.:)

Nå er jo slike type bilder som er av det mer kunstneriske slaget, litt vanskelig å gi noe kritikk. Det blir stort sett å si om man liker eller ikke liker det. Jeg fikk veldig fin tilbakemelding fra dere alle i dag og det var veldig hyggelig. :)

Og til deg Ragnar: Utgangspunktet er ikke et gammelt negativ, men et nytt bilde jeg har gjort negativt ;)

Lenke til kommentar

Ikke noen dum ide dette her . Det ble svært annerledes og ga et lyst og lett inntrykk. Spørsmålet med slike løsninger , slik jeg tenker om mine egne ideer, hvor slitesterke er de hvis man gjentar dem ofte?? Likte det, ja. mvh Ibn

Ja, helt enig, det er nok ikke lurt å gjøre dette for ofte.  Men av og til er det litt moro å sitte å vrenge og vri på et bilde og se hva man kan få ut av det! :)  Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...