Gå til innhold

Få tynnere hår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke sett hvilket bilde du mente lignet på deg. Når jeg trykket på linken kom jeg bare til en "slider" med mange forskjellige bilder :)

Sånn ca, bare at jeg har lengre: http://fashionstyletrend.biz/hairstyles-for-men-with-oval-faces-and-thick-hair/hairstyles-for-men-with-oval-faces-and-thick-hair-mens-hairstyles-for-thick-hair-oval-face-mens-hairstyles-for/

 

Og vil ha sånn: http://ink361.com/app/users/ig-19796979/mos123/photos/ig-1087089851433415232_19796979 (høyre)

Lenke til kommentar

Vil du virkelig ha hårstilen til fyren med hvit shorte?

 

Du må ikke finne på  å ødelegge håret ditt til å bli å tynt og stygt som han fyren på bilde. Herrigud håret hans er jo helt flatt. Håret bare henger og slenger. Ser ut som om han har farget det og behandlet det for mye :rofl:

 

Hvis du virkelig har sånn hår som han fyren på bildet har du jo rene McDreamy håret! Det vil han fyren i hvitt være misunnelig på deg for. Dra til frisøren og få en relaxer på krøllene ved ørene. Men gjør det helst i utlandet. Norske frisører er ikke noe tess. De har heller ikke lov til å bruke ordentlige relaxer-produkter.

Lenke til kommentar

Vil du virkelig ha hårstilen til fyren med hvit shorte?

 

Du må ikke finne på å ødelegge håret ditt til å bli å tynt og stygt som han fyren på bilde. Herrigud håret hans er jo helt flatt. Håret bare henger og slenger. Ser ut som om han har farget det og behandlet det for mye :rofl:

 

Hvis du virkelig har sånn hår som han fyren på bildet har du jo rene McDreamy håret! Det vil han fyren i hvitt være misunnelig på deg for. Dra til frisøren og få en relaxer på krøllene ved ørene. Men gjør det helst i utlandet. Norske frisører er ikke noe tess. De har heller ikke lov til å bruke ordentlige relaxer-produkter.

Haha, skal sies at jeg er 18 år da. Men ja er lysten på en slik frisyre. Fordi om jeg sparer langt med håret mitt så blir det bare enda tjukkere og blir da stygt når jeg prøver å ta det rundt øra.

 

Om mange er lystne på et slikt hår som jeg har er jeg mer usikker på. Mange elsker nok å ha en slik sleik og flatt hår. Synes også håret til kygo er veldig fint.

 

Tror du at jeg kan flate det litt hjemme? Ved da bare bruk av tynningsaks? Fordi noen antipermanent greier gidder jeg ikke, hvis det kan skade håret

Lenke til kommentar

Jaja, du kommer til å gjøre som alle andre når de blir over 20. Se på bilder av seg selv som 18 åring og ikke skjønne hva man tenkte på når det kom til klær, sminke og hår :closedeyes: 

 

Ja, men ikke med saks. Ikke hvis du ikke vet hva du gjør. Det er fort gjort å klippe mer volum hvis man klipper feil. For krøllene kan ende med å stikke ut og løfte opp håret som ligger over, slik at det ser enda større ut. Så dra til en frisør du. Da er du trygg på at det blir fint og siden det ikke er snakk om mye blir det nok ikke for dyrt heller.

Lenke til kommentar

Jeg er frisør og om noen kunder kommer inn til meg for og kun tynne ut håret tar jeg ikke så mye for det. Da bruker jeg en slik tynnesaks som egentlig heter effileringsaks. Funker veldig bra men ikke gjør det selv om du ikke vet hvordan du gjør det. Fort gjort at det virker mer fyldig enn tynnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er frisør og om noen kunder kommer inn til meg for og kun tynne ut håret tar jeg ikke så mye for det. Da bruker jeg en slik tynnesaks som egentlig heter effileringsaks. Funker veldig bra men ikke gjør det selv om du ikke vet hvordan du gjør det. Fort gjort at det virker mer fyldig enn tynnere.

Hvor tynnere kan du gjøre håret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...