Turbo300 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Finnes det seriøse og legit sider der du kan tjene penger ved og klikke og se på ads? Har lyst til og prøve meg på det siden jeg har mye fritid til gode. Ser på alle forslag Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vei ikke, men har du vurdert å prøve deg som "mechanical turk", du gjør enkle oppgaver, blant annet ved å sitte å klikke gjennom noen helt enkle ting, mot betaling. https://www.mturk.com/mturk/welcome Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det der er uoffisielt lukket for utlendinger. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Prøvde meg på noe lignende for mange år siden. Eneste jeg fant, men som faktisk fungerte bra, var sharecash.org. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Krever ikke det at man har noe å dele som folk vil ha? Og da kunne man like gjerne solgt det, om det var ens eget. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mulig det. Husker bare at jeg prøvde det for noen år siden. Tok ikke all verden med tid for å få minstekravet for uttak($10?). Jeg delte ikke noe jeg hadde laget selv da, ville bare teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå