Skrujernet Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei, lurte på om denne pakken er et godt kjøp? https://www.hifiklubben.no/stereo/kompaktanlegg/denon-ceol-piccolo--dali-zensor-pico-stereosystem/?utm_source=delta_rtb&utm_medium=banner&utm_term=programmatic&utm_campaign=denon_piccolo&utm_content=dalizensorpico Trenger noen høytalere som levererer god lyd, og som det er enkelt å streame musikk til. Er student, så kan ikke koste skjorte. Ville det vært bedre å bruke litt mer penger på høytalerne, og istedet bruke chromecast audio? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Spørs vel hvor kresen og stor plass du har og hva bruksområdet er.. Du får jo en rimelig god Hjemmekinoreciver for 2800,- som støtter for stremaing av musikk til hos samme butikk, hvor bruksområdet er mye større https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/hjemmekinoreceiver/denon-avr-x520bt-hjemmekinoreceiver/ Så kan man utvide hele pakken til ett komplett hjemmekinoanlegg etterhvert som man får råd til flere høytalere.. Ser det var ett særdeles dårlig utvalg på gulvhøytalere hos Hifi-Kompaniets nettsider, men flere butikker har som regel noen gulvhøytalere til en tusenlapp. Ønsker du ett litt fancy steroanlegg så fungerer vel det du har valgt også Endret 6. oktober 2015 av Krozmar Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Om plass er et poeng er det en helt grei pakke. Jeg gjetter på at du kommer relativt fort til å supplere med en sub. Så små høyttalere har ikke mye fylde, men det kommer selvsagt an på rom og dets størrelse, samt hvor kresen du er. Ellers finner du forsterkeren til ned i 2000 på finn om du synes brukt er kurant. Har ikke hørt akkurat den pakken, men generelt pleier disse å låte klart og fint. De mangler som sagt bare den fine fylden. Du bør lytte grundig før du bestemme deg, og som sagt er det mye bra på brukten. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Dali er knall så jeg tror hvertfall ikke det er et bomkjøp, men muligens litt lite trøkk (?). Jeg valgte Dali Lektor 2 istedenfor Lektor 1 da de gav mye bedre lyd på tale, litt dypere lyd. Bare å gå innom en HiFiKlubben butikk, de er ekstremt hjelpsomme der. Når jeg kjøpte så hjalp vel fyren meg i nesten en time før jeg bestemte meg Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Evt kan du vurdere noe slikt som dette, som gir enda mer spilleglede og trøkk: http://www.hifisentralen.no/forumet/torget.php?do=viewitem&itemid=110743&predata=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&displaytype=list&PagePosition=800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå