Trond Olav Løkken Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 aften ved Comares Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fine oversiktsbilder der de hvite bygningene kommer godt fram i det ellers mørke landskapet. Spesielt landskap dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Skarpe og flotte bilder - interessant hilsen Torhild Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fine bilder du helt klart har brukt tid på å planlegge. Jeg likte begge to, men V1 vinner nok denne runden. Flisespikkeri: Tilt noen få grader mot klokka, et lite kutt over for dybden sin skyld, og kanskje et bittelite kutt til høyre. Fargene er forresten perfekt (hvis skjermen min viser riktig). -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Flotte bilder fra et spennende landskap. Her er det jo kveldslyset som "gjør" bildene, synes jeg. Likte begge to veldig godt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Her bruker du lyset for alt det er verd. Et av de bedre i dag/kveld. Lett å like. mvh Ibn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Et par flotte bilder hvor farger, skarphet og komp er veldig bra. Fin tekst du har lagt ved bildene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Takk for respons på bildet. Ser det kan helle litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg