DataFMT Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Praeteritum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ble stilig dette, der du nesten har gitt treet et metallisk utrykk. Flott skarphet og godt komponert og v1 for meg. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ble stilig dette, der du nesten har gitt treet et metallisk utrykk. Flott skarphet og godt komponert og v1 for meg. Tusen takk for kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ikke mye liv i denne lenger. Minner oss om en forgangen tid, noe tittelen også tilsier. Her synes jeg V1 passer best med det døde treet mot en livfull himmel og skyer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Et av naturens kunstverk fint presentert - V1 for meg hilsen Torhild Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ikke mye liv i denne lenger. Minner oss om en forgangen tid, noe tittelen også tilsier. Her synes jeg V1 passer best med det døde treet mot en livfull himmel og skyer. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for kommentaren Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Et av naturens kunstverk fint presentert - V1 for meg hilsen Torhild Tusen takk for kommentaren! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 V3 til meg takk, synes skyene ble så flotte der. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 V3 til meg takk, synes skyene ble så flotte der. Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Flott bilde , jeg foretrekker v1 med den saftige blåfargen og den kontrastrike sorte stammen. Flott komponert. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Flott bilde , jeg foretrekker v1 med den saftige blåfargen og den kontrastrike sorte stammen. Flott komponert. Mvh Alec Tusen takk Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Nakent tre. tror jeg skrev et dikt om det for noe sånt som litt over 40 år sia. men det ligger ikke på disk. Funker godt i både farger og svarthvit her. Mitt valg faller på V4. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Nakent tre. tror jeg skrev et dikt om det for noe sånt som litt over 40 år sia. men det ligger ikke på disk. Funker godt i både farger og svarthvit her. Mitt valg faller på V4. Roar Tusen takk for kommentar Roar. Håper du finner igjen diktet, kanskje deler med oss. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg