AK47 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ja, jeg stitter fortsatt og prøver meg på flash *grin* Nå har jeg snart en artig flashanimasjon, men vil gjøre den fullkommen. Jeg har noen figurer, noen trekanter, firkanter sov. De er kovertert til symboler. Jeg skulle gjerne legge inn bilder i disse figurene. De skal ikke gå utenfor, men kun holde seg innenfor, selv om bildet er større. Er det mulig? Eventuelt hvordan gjør man det? Og holder det da å lagere symbolet som grafikk? Takker for svar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg er ikke noe flash bruker, men om jeg skulle gjøre noe som det der. Så ville jeg ha laget 3 kanten i photoshop med det bilde jeg ønsket å bruke. så eksoprtert det til *.png -> importere til flash og brukt det slik. Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det du sikter til er nok "Mask" ... se mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå