Gå til innhold

[Løst] Kan jeg kjøre dette?

Anbefalte innlegg

Hei! Akkurat nå begynner jeg å bli veldig lei av de spillene jeg har og leter etter et nytt spill.

Et har et par spill i bakhodet som jeg lurer på om jeg kan kjøre.

Specs:

Intel pentium G3220

Nvidia Gtx 660

8 Gb ram

Spillene jeg har tenkt på er "Project CARS" og "Gta V". Jeg vil helst kjøre de på recommended.

bkhET3VC.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Note: Jeg vil helst bare ha svar fra de som faktisk kan noe om dette, fordi de aller fleste tenker at jeg ikke kan kjøre lett kjørte spill fordi jeg har en pentium. Det er feil fordi jeg kjører mange spill ganske bra og mye bedre enn jeg selv forventet når jeg bygget pcen for rundt 2 år siden.

Lenke til kommentar

Trolig kan du kjøre spillene på brukbare innstillinger.

Prossesoren din er svak og dette vil begrense max FPS du kan oppnå i spill , multiplayer og brett hvor det skjer mye på engang vil også være problematiske.

Om du vil oppleve dette som spillbart eller ei får du nesten finne ut av selv , personlig så tipper jeg at det blir en del stuttering (hopping) pga begrensningene til systemet ditt selv om du finpusser innstillingene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pentium cupene er overraskende sterke i spill som ikke tar nytte av mange kjerner da enkelttråd ytelsen er ganske bra.

Når det er sagt så tar vel begge disse spillene god nytte av mange kjerner.

Om jeg må tippe så tror jeg du fint kan kjøre begge de spillene, men du må nok fire ganske mye på grafikkinstillingene.

Endret av DagErlend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...