Rtse Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei! Akkurat nå begynner jeg å bli veldig lei av de spillene jeg har og leter etter et nytt spill. Et har et par spill i bakhodet som jeg lurer på om jeg kan kjøre. Specs: Intel pentium G3220 Nvidia Gtx 660 8 Gb ram Spillene jeg har tenkt på er "Project CARS" og "Gta V". Jeg vil helst kjøre de på recommended. Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Note: Jeg vil helst bare ha svar fra de som faktisk kan noe om dette, fordi de aller fleste tenker at jeg ikke kan kjøre lett kjørte spill fordi jeg har en pentium. Det er feil fordi jeg kjører mange spill ganske bra og mye bedre enn jeg selv forventet når jeg bygget pcen for rundt 2 år siden. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Du kan jo ta en titt innom Can You Run It.http://www.systemrequirementslab.com/cyri (Krever Java eller nedlasting av ett program.) Endret 5. oktober 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Du kan jo ta en titt innom Can You Run It. http://www.systemrequirementslab.com/cyri (Krever Java eller nedlasting av ett program.) Alt er jo godkjent bortsett fra prossesoren på det aller aller meste, til og med de spillene jeg kjører bra. Det sier meg veldig lite. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Trolig kan du kjøre spillene på brukbare innstillinger. Prossesoren din er svak og dette vil begrense max FPS du kan oppnå i spill , multiplayer og brett hvor det skjer mye på engang vil også være problematiske. Om du vil oppleve dette som spillbart eller ei får du nesten finne ut av selv , personlig så tipper jeg at det blir en del stuttering (hopping) pga begrensningene til systemet ditt selv om du finpusser innstillingene. 1 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Pentium cupene er overraskende sterke i spill som ikke tar nytte av mange kjerner da enkelttråd ytelsen er ganske bra. Når det er sagt så tar vel begge disse spillene god nytte av mange kjerner. Om jeg må tippe så tror jeg du fint kan kjøre begge de spillene, men du må nok fire ganske mye på grafikkinstillingene. Endret 6. oktober 2015 av DagErlend Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har selv kjørt GTA V og The Crew ( annet bilspill) på en slik CPU men jeg havnet på de laveste settings for og kunne kjøre uten lagg. I singleplayer og på bilbaner det var lite trafikk og andre biler kunne jeg skru noe opp på grafikk men det gikk såvidt uten dårlig fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå