Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere venner på facebook? Husk at meldinger til ikke-venner havner i den andre innboksen. Er ikke alle som sjekker den mer enn èn gang i halvåret.

Oi. Sjekka den nå, for første gang. Der lå det 34 meldinger jeg aldri har lest før tilbake til 2009, ikke så mange viktige da :o Men kjekt å vite, for har sendt meldinger iblant til folk jeg ikke er venn med og blitt sur for at de aldri svarer, hehe.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi. Sjekka den nå, for første gang. Der lå det 34 meldinger jeg aldri har lest før tilbake til 2009, ikke så mange viktige da :o Men kjekt å vite, for har sendt meldinger iblant til folk jeg ikke er venn med og blitt sur for at de aldri svarer, hehe.

haha, der ser du. Har selv brent meg på den. Plutselig er det noe viktig også :wee: Kjett hvis hun drømmedama du møtte på byen, men ikke fikk nummeret til sender melding i 2009 og du ikke ser den før 2015 eller noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha, der ser du. Har selv brent meg på den. Plutselig er det noe viktig også :wee: Kjett hvis hun drømmedama du møtte på byen, men ikke fikk nummeret til sender melding i 2009 og du ikke ser den før 2015 eller noe.

Ja, heldigvis var det ikke noe så viktig. Ikke helt det samme, men har forsåvidt opplevd en gang at noen jenter ville spille rollespill med meg på et forum jeg glemte å sjekke (før typ fire år senere), i en by jeg har flyttet fra for mange år siden. Det ville nok vært bra for meg på den tida, var nokså ensom. Men nytter ikke å gråte over spilt melk :)

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke mast på henne da. 

Er hun interessert hadde hun svart deg for lengst.  

Ser den. Men er litt trist.. Eg e sykelig forelska i henne...

Det er kjipt, men du kan like gjerne venne deg til det først som sist.

kompis, det finnes 3 milliarder jenter i verden.

du kjenner sikkert 200 av de

du har ikke sett det beste ennå.

for øvrig, ikke vær hypp, det jeg har lagt merke til er at jo mer du gir faen, jo mer "ALpha" du virker jo mer keen blir jentene.

La dem jobbe for deg og ikke omvendt.

Jeg ser hva du mener, men jeg ser også hvorfor trådstarter tok kontakt. Den jenta er jo antakelig ikke så oppmerksom på en kar som bor mange timer unna og i beste fall er en facebookvenn blant hundrevis av andre. Så man forventer ikke at hun plutselig skal begynne å jobbe for noe som helst med ham fullstendig på eget initiativ.

Lenke til kommentar

Har ikke mast på henne da. 

Er hun interessert hadde hun svart deg for lengst.  

Ser den. Men er litt trist.. Eg e sykelig forelska i henne...

Det er kjipt, men du kan like gjerne venne deg til det først som sist.

kompis, det finnes 3 milliarder jenter i verden.

du kjenner sikkert 200 av de

du har ikke sett det beste ennå.

for øvrig, ikke vær hypp, det jeg har lagt merke til er at jo mer du gir faen, jo mer "ALpha" du virker jo mer keen blir jentene.

La dem jobbe for deg og ikke omvendt.

Jeg ser hva du mener, men jeg ser også hvorfor trådstarter tok kontakt. Den jenta er jo antakelig ikke så oppmerksom på en kar som bor mange timer unna og i beste fall er en facebookvenn blant hundrevis av andre. Så man forventer ikke at hun plutselig skal begynne å jobbe for noe som helst med ham fullstendig på eget initiativ.

Jepp, enig med deg!

Men når det gjelder i virkeligheten, så stemmer det jeg skrev ganske godt. Jo mer en jente vet at hun har deg rundt lillefingeren, og jo mer hun vet at hun kan få deg med et knips, jo mindre keen blir hun. Dette gjelder på ingen måte alle tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...