Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo?? Ringer det ingen bjelle eller?

Les situasjonen da gutt, hvis du var denne kviga og totalt uinteressert i en gutt som "hele tiden" maser. Selvfølgelig ville du ikke gitt mye oppmerksomhet for at gutten skal få deg til å tro at du er interessert.

Jenter i dagens samfunn er altfor bortskjemt, de bryr ikke seg noe om at de gir faen i den ene gutten.

Lykke til videre på rypejakten, det trenger du.

• Liker 4
Lenke til kommentar

kompis, det finnes 3 milliarder jenter i verden.

du kjenner sikkert 200 av de

du har ikke sett det beste ennå.

for øvrig, ikke vær hypp, det jeg har lagt merke til er at jo mer du gir faen, jo mer "ALpha" du virker jo mer keen blir jentene.

La dem jobbe for deg og ikke omvendt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

kompis, det finnes 3 milliarder jenter i verden.

du kjenner sikkert 200 av de

du har ikke sett det beste ennå.

for øvrig, ikke vær hypp, det jeg har lagt merke til er at jo mer du gir faen, jo mer "ALpha" du virker jo mer keen blir jentene.

La dem jobbe for deg og ikke omvendt.

hehe. Ser den. Men er ikkje lett når man e så sykelig forelska og besat av en jente -.-

Helt enig!

Iblant må du bare gi faen, om hun ikke svarer, dropp det.

Tenk på alt det negative med henne.

Nok en gang jeg veit det er vanskelig. Men, jenter har en tendens til å droppe de guttene som bryr seg for mye om de, de guttene som faktisk hadde gjort alt for dem. De tar heller drittsekkene. Jeg føler at når ei jente veit hu kan få deg lett som bare det, så mister hun automatisk en del interesse, eller?...

^ true story.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bra det var noe godt i denne tråden da  :dribble:

Du har hele livet foran deg vettu :) du virker som en veldig positiv og hyggelig gutt, det er bra.

Men det er fort gjort å bli for dumsnill (sier ikke at du er det), men tolke signalene kan være greit.

Tror det beste du gjør er å glemme henne for "it wasnt meant to be anyway" hvis du skjønner..

Også er mange jenter utspekulerte pappaprinsesser og de typene de havner opp med er badboys som nesten behandler dem dårlig.. sånne gutter vil dem faktisk ha fordi de tiltrekkes utrolig nok av dem! kan du tro det? du høres ikke helt ut som gutten som bør ha ei slik jente, du fortjener ei som er søt, snill, rolig og svarer og behandler deg med respekt syns jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...