V.Hillestad Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg sitter fortsatt og lager PC :-) Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal sette på ledningene til av/på-knapp, reset-knapp, harddisk-lamp til hovedkortet. Jeg leste at det varierer fra hovedkort til hovedkort, jeg har MSI 845PE MAX-L Hovedkort S478/533mhz. Jeg ser det står skrevet med liten skrift Hdd, Led, rst.. og det er noen minus og plusstegn over. Noen som kan bidra til litt hjelp hvordan jeg får løst dette? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 har du ikke manual til det? Det står sikkert også et sted på www.msi.com.tw Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 fant jeg fant. jeg trykte på linken og men tok tid så jeg gadd ikke. uansett se her klikk linken user manual på venstre side der. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det står i manualen, endog litt krøkkete:-) det skjer ikkeno' gæærnt om du kobler feil på de ledingene der, lyser det ikke bytt polaritet:-) Lenke til kommentar
V.Hillestad Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Det var i og for seg fint med den siden, men jeg finner ikke noe om de kablene der, noen som har god peil, som kanskje veit hvor det skal stå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå