sony23 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hvor finner man komma? Har prøvd i over 10min uten hell casio fx-9860gii Endret 5. oktober 2015 av sony23 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvor finner man komma? Har prøvd i over 10min uten hell har merket komma i rødt: Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvilken er det du har?https://www.google.com/search?q=casio+calculator&safe=off&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIsIDzi_SryAIVaJZyCh3ckgN7&biw=1920&bih=955Selv på alle desse har jeg ikke noe problem med å finne dette Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvor finner man komma? Har prøvd i over 10min uten hell har merket komma i rødt: CasioMiniCardLC78_1.JPG Det er punktum, funker ikke med når jeg bruker Pol Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvilken er det du har? https://www.google.com/search?q=casio+calculator&safe=off&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIsIDzi_SryAIVaJZyCh3ckgN7&biw=1920&bih=955 Selv på alle desse har jeg ikke noe problem med å finne dette Jeg har en nyere versjon, men skal befinne seg i samme sted, Men nå snakker jeg ikke om punktum, hvor ligger komma. Du kunne ha sagt noe ala, ved tallet 5 . Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hva med å bare komme med produktnavnet? "Nyere versjon" kan være så mangt, er det klokke-kalkulator? Er det en spesialutviklet versjon for NASA? Er det den nyeste prototypen deres? Komma er gjerne rundt 0 ett eller annet sted... Endret 5. oktober 2015 av aklla Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Prøv shift ) For dårlig at du ikke kan skrive hvilken kalkulator du har. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Like vanskelig å finne komma som å finne type/modell...? Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Hva med å bare komme med produktnavnet? "Nyere versjon" kan være så mangt, er det klokke-kalkulator? Er det en spesialutviklet versjon for NASA? Er det den nyeste prototypen deres? Komma er gjerne rundt 0 ett eller annet sted... w-casio101.jpg Det er casio fx-9860gii Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Like vanskelig å finne komma som å finne type/modell...? hahahah, men det er en casio fx-9860gii Lenke til kommentar
valentino Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg tror du er ute etter , og ikke . som brukes som desimaltegn. Måtte lete overraskende lenge etter dette tegnet på min Casio CFX 9850gb-plus for mange år siden i forbindelse med programmering. Se på vedlegget her hvor jeg har ringet rundt en tast. Se om det er til hjelp i forhold til dine utfordringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå