Tfosheim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Microsoft-høringer åpner i EU Den europeiske kommisjonen er i gang med 3 dagers lukkede høringer i monopolsaken mot Microsoft. Dette kan være Microsoft sin siste sjanse til å forsvare seg mot monopolanklagene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan ikke si jeg ser problemet jeg? Folk som ikke liker IE, eller WMP finner seg stort sett noe annet selv. Og om det skal begynne å komme en egen EU versjon av windows, må jeg si at jeg synes det er så dumt at det ikke finnes ord for det. Jeg synes helt ærlig at dem burde finne noe bedre å "krangle" om. Det finnes trossalt nok andre STORE problemer i verden.. Magnus Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det mest morsomme er at mange av disse rettsakene omhandler programmer og OS som gikk av moten i forrige årtusen ... Om Netscape kranger med MS om noe greier mellom IE4 og Communicator 4, så er det eeeegentlig revne likegyldig for folk ... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Folk som ikke liker IE og WMP finner seg sikkert noe annet, ja. Såfremt de vet at det finnes noe annet... Det er mange som rett og slett ikke vet om alternativer.. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det mest morsomme er at mange av disse rettsakene omhandler programmer og OS som gikk av moten i forrige årtusen ... Om Netscape kranger med MS om noe greier mellom IE4 og Communicator 4, så er det eeeegentlig revne likegyldig for folk ... 1365141[/snapback] grunnen til at slike saker vert behandla er vel i stor grad at det vert gitt eit eksempel for vidare praksis. sjølv om den opprinnelige saka ikkje lenger er aktuell, kjem det oftast eit lik sak og då har dei eit ferdigbehandla tilfelle som mal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå