killer100hd Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei, i går fikk jeg et problem med at windows ikke ville aktiveres, men det fikk jeg fikset nå i dag. Men så fikk jeg et nytt problem, lyden ville ikke fungere. Jeg har prøvd å skifte lyd-driver, lyd-utganger, høytallere, og reinstallere mange av programmene som er anbefalt for lyd. jeg kan ikke høre en eneste lyd, ikke engang testlyder i realtek programmet eller i avspillingsinstillingene nede i høyre hjørne. Noen som har hatt lignende problem eller vet hvordan dette fikses? Lenke til kommentar
killer100hd Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Sjekk driveren. første jeg gjorde. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har du sjekket kontrolpanel :Enhetsbehandling og sett om alt ser greit ut der? Hvilket lydkort / hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
killer100hd Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 det er hovedkort av type: msi z97s sli krait edition Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har du kryss over høytaleren din? Har forøvrig vært borti at lyden har daua på et ASUS Z97-A kort Lenke til kommentar
killer100hd Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 har prøvd alt. men det ser ikke ut til og fungere det eneste som kommer gjennom høyttalerne/hode telefonen er et par skarpe lyder innimellom :/ noen ideer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå