Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Jobb hos deg: Er det greit å se på?

Anbefalte innlegg

Jobber selv som telekom-montør, og har forsåvidt null problem hvis h*n virker interessert i det jeg jobber med, og ikke bare vil "se at jeg ikke gjør noe dumt/feil". Synes det egentlig er ganske koselig hvis jeg kan vise og forklare litt hva jeg driver med. Det som egentlig gjør det litt ubehaglig for min del noen ganger, er det at de som regel ikke sier noe. Derfor hjelper det ihvertfall meg hvis jeg kan prate litt om hva jeg driver med :)

Hadde forresten en kollega som fortalte meg om en morsom episode i dag. Han hadde visst vært på jobb hos en gammel dame, og mens han da stod og jobbet, så bestemte da denne damen seg for å begynne å tafse i håret til stakkaren mens hun uttrykte "nei så fint og mykt hår du har". Han ble forståelig nok ganske fort ferdig med denne jobben :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så bestemte da denne damen seg for å begynne å tafse i håret til stakkaren mens hun uttrykte "nei så fint og mykt hår du har". Han ble forståelig nok ganske fort ferdig med denne jobben :p

Dere får betalt pr time? Så trikset fremover er at man må tafse litt, om man vil betale minst mulig? :D

hehe, ser den :p

Lenke til kommentar

Er det noke betre om du gjer det omvendt?

Altså at du slepper inn håndtverkaren, peiker på problemet som skal fiksast før du går på naborommet og legger deg ned foran TV'en og venter på at håndtverkaren skal bli ferdig.

I mine auger blir det nesten like galt, sette folk i arbeid for så å sitte å late seg på naborommet. Då er det vell betre at du enten er til stades og assisterer, eller held deg langt unna?

Lenke til kommentar

Er det noke betre om du gjer det omvendt?

Altså at du slepper inn håndtverkaren, peiker på problemet som skal fiksast før du går på naborommet og legger deg ned foran TV'en og venter på at håndtverkaren skal bli ferdig.

I mine auger blir det nesten like galt, sette folk i arbeid for så å sitte å late seg på naborommet. Då er det vell betre at du enten er til stades og assisterer, eller held deg langt unna?

Den tanken har også streifet meg. På den annen side, når du betaler dem for å gjøre jobben skal

de vel ikke vente assistans fra deg?

Jeg ønsker å se på for å lære. Men også for å se at de gjør det skikkelig. Kanskje  best med noe midt i mellom?

Kikke innom av og til?

Kanskje ikke så dumt, for da tør de kanskje ikke ta sjansen med å sløyfe noe og sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...