Gå til innhold

Noen som har erfaringer med bærbare haddisker?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en liten harddisk til min mac-maskin som jeg også skal ha med meg noe rundt. Står mellom to stykker og lurer på om noen har noen erfaringer med de/hvilken jeg burde velge?

- WD My Passport for Mac 2TB

- Transcend StoreJet2.5" M3 2TB Portable

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en liten harddisk til min mac-maskin som jeg også skal ha med meg noe rundt. Står mellom to stykker og lurer på om noen har noen erfaringer med de/hvilken jeg burde velge?

Har selv WD Passport 2TB, har hatt min i to år nå uten problemer :-)

Men ingen grunn til å kjøpe (mac) edition hvis den koster mer. Du har fritt valg til å formatere diskene som du vil!

Lenke til kommentar

Har selv WD Passport 2TB, har hatt min i to år nå uten problemer :-)

Men ingen grunn til å kjøpe (mac) edition hvis den koster mer. Du har fritt valg til å formatere diskene som du vil!

Takk for svar! Rart de da lager en egen mac-edition, gjør de det bare for å kunne sette opp prisen på den kanskje?

Lenke til kommentar

Har WD Passport i forskjellige størrelser. Det har virket feilfritt i flere år.

Eneste minus er at jeg kan ikke "pensjonere" de ved å ta ut disken og sette de i en PC. Der er ingen SATA kontakter på diskene når de tas ut av beskyttelsen, USB-kontaktene er loddet rettp på harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...