Thomas123 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er på jakt etter en liten harddisk til min mac-maskin som jeg også skal ha med meg noe rundt. Står mellom to stykker og lurer på om noen har noen erfaringer med de/hvilken jeg burde velge? - WD My Passport for Mac 2TB - Transcend StoreJet2.5" M3 2TB Portable Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg er på jakt etter en liten harddisk til min mac-maskin som jeg også skal ha med meg noe rundt. Står mellom to stykker og lurer på om noen har noen erfaringer med de/hvilken jeg burde velge? - WD My Passport for Mac 2TB - Transcend StoreJet2.5" M3 2TB Portable Har selv WD Passport 2TB, har hatt min i to år nå uten problemer :-) Men ingen grunn til å kjøpe (mac) edition hvis den koster mer. Du har fritt valg til å formatere diskene som du vil! Lenke til kommentar
Thomas123 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg er på jakt etter en liten harddisk til min mac-maskin som jeg også skal ha med meg noe rundt. Står mellom to stykker og lurer på om noen har noen erfaringer med de/hvilken jeg burde velge? - WD My Passport for Mac 2TB - Transcend StoreJet2.5" M3 2TB Portable Har selv WD Passport 2TB, har hatt min i to år nå uten problemer :-) Men ingen grunn til å kjøpe (mac) edition hvis den koster mer. Du har fritt valg til å formatere diskene som du vil! Takk for svar! Rart de da lager en egen mac-edition, gjør de det bare for å kunne sette opp prisen på den kanskje? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Eneste forskjell er at den er preformattert med HFS. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har god erfaring med WD mypassport. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har en WD My Passport 2 TB, godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har WD Passport i forskjellige størrelser. Det har virket feilfritt i flere år. Eneste minus er at jeg kan ikke "pensjonere" de ved å ta ut disken og sette de i en PC. Der er ingen SATA kontakter på diskene når de tas ut av beskyttelsen, USB-kontaktene er loddet rettp på harddisken. Lenke til kommentar
Thomas123 Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Takk for alle svar, da ser det ut som at jeg går for en WD My Passport 2TB Det merke som er mest kjent og som mange har gode erfaringer med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå