inaktiv000 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 BBkode taggene lagres ikke sammen med meldingene i databasen. Når meldingene legges inn i databasen har de allerede blitt gjort om til HTML... Hmm, det gjelder hvertfall ikke phpbb, men vet ikke hvordan det er her. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hm... støtter MySQL regular expressions? Hadde vært Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Et script som fikser img problemene (bla i babethreaden ) vil bli kjørt i natt så det kan oppstå litt tregheter da Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Img og quote, forhåpentligvis? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Img og quote, forhåpentligvis? Del for del Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 EDIT:cecolon, damn you! Hehe, sorry, leste ikke din post før jeg skrev det jeg gjorde Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe, sorry, leste ikke din post før jeg skrev det jeg gjorde Uh... det burde du ha gjort, all den tid min post kom etter din. Men anyway: Damn you for making my code look retarded. Damn you I say! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kom på det rett etter at jeg trykte add post, så da klikka jeg edit så fort jeg kunne. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kom på det rett etter at jeg trykte add post, så da klikka jeg edit så fort jeg kunne. cecolon: echo "teh `echo "cecolon" | sed -n -e 's/ce\(colon\)/\1/p'`" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå