AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg og eksen hadde vært sammen i 7 mnd før hun gjorde det slutt. Grunnen var fordi hun syntes forhold ble for mye og at hun ikke var klar for det. Hun sa hun hadde vært usikker og hadde masse tanker i hodet. Sa sånn at pause ikke funket i og med at vi hadde prøvd det litt før. Hun fortalte hvor bra kjæreste jeg var og det får hennes "loss" om vi ikke finner tilbake, men alt hun visste var at hun måtte jobbe med seg selv.I begynnelsen var det sånn at vi tagget være i insta-posts med quotes o.l, eller hun tekstet sent på natta og hvor mye hun savnet meg. Det gjorde forsåvidt jeg og. Etter å ikke ha sett hverandre på 1 mnd møttes vi for kino og stemningen var bra. Siden da har vi begynt å tekste mye mer enn det vi gjorde etter bruddet. Mer hverdagslig. Samtidig at hun var på Tinder og etter at jeg fant det ut, sa jeg bare at hun ikke skulle leke med følelsene mine og heller la meg gå. Da sa hun bare at hun var der fordi hun kjedet seg og da ble det bare sånn. Hun har ikke tenkt å møte noen. Men det skjønner ikke jeg noe av selvfølgelig. Uansett, så har det blitt lite av "savner deg" meldinger og jeg vet bare ikke hva som skjer. Jeg vil jo at vi skal prøve igjen, men selvfølgelig vil jeg da måtte ta stilling til mine følelser og se. Samtidig så tenker jeg, jeg vil jo ikke bli holdt for narr og at hun bare holder på meg til hun evt finner en annen. Det er forøvrig hun som tar initiativ til å ha møttes den ene gangen og prøver å finne på noe videre. Begge er midt i 20-årene.Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b0a8a...823 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Skjønner ikke hvorfor alle gjør ting så ufattelig komplisert. Bare snakk med henne og krev et klart svar. Hvis hun ikke klarer å spytte ut noe logisk, så er det en dame du ikke bør satse på. Hvem i all verden gidder vel å henge rundt folk som ikke engang klarer å tenke klart. Det er bare å spørre henne om hun ser for seg dere sammen igjen. Nei betyr at du stikker på dagen og gjør noe vettugt med livet ditt. Ja, betyr at dere prøver igjen. Vet ikke, betyr at du stikker på dagen og gjør noe vettugt med livet ditt. Ring henne med en gang. Da har du svaret ditt i løpet av 10 minutter. Ferdig løst. Det finnes millioner av andre damer i verden. For meg høres det ut som hun ikke liker deg nok til å satse, vil ha noen bedre, men holder på deg i tilfelle hun ikke finner noen andre. Hun vil sikkert ikke ende opp alene. Endret 5. oktober 2015 av Hannah00 3 Lenke til kommentar
Hasbro12 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor alle gjør ting så ufattelig komplisert. Bare snakk med henne og krev et klart svar. Hvis hun ikke klarer å spytte ut noe logisk, så er det en dame du ikke bør satse på. Hvem i all verden gidder vel å henge rundt folk som ikke engang klarer å tenke klart. Det er bare å spørre henne om hun ser for seg dere sammen igjen. Nei betyr at du stikker på dagen og gjør noe vettugt med livet ditt. Ja, betyr at dere prøver igjen. Vet ikke, betyr at du stikker på dagen og gjør noe vettugt med livet ditt. Ring henne med en gang. Da har du svaret ditt i løpet av 10 minutter. Ferdig løst. Det finnes millioner av andre damer i verden. For meg høres det ut som hun ikke liker deg nok til å satse, vil ha noen bedre, men holder på deg i tilfelle hun ikke finner noen andre. Hun vil sikkert ikke ende opp alene. Hun har sagt at det skal bli oss og vi kommer til å komme sterkere tilbake, men foreløpig så må ting være som de er. Jeg tror jo på en måte på henne. Men på en annen side så skjønner jeg jo hva du mener. Jeg har tenkt tanken på at hun vil ha noen bedre og holder på meg som en reserve løsning, men hvordan kan det bare ha forandret seg så plutselig, når alt var så bra og når hun sier at jeg er det beste som har skjedd henne. At hun ikke kan se for meg selv singel..... Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis hun har sagt det og du er villig til å vente synes jeg du burde være forsiktig med hvordan du velger å vente. Setter du deg på sidelinjen nå ender du lett opp som han snille patetiske gutten som ikke gjør noe galt, mens hun kan flørte seg gjennom "pausen" deres på jakt etter spenning som du ikke kan tilby. Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg nå tatt kontakt med kompiser og oppført meg singel. Blitt med på fester, flørtet, opprettet tinderprofil og fått henne på avstand. Om hun velger deg etter et par måneder har du fått sjansen til å ha det gøy og vist henne at hun må være forsiktig med å sette deg på sidelinjen, da du enkelt han bytte henne ut. Om hun velger deg vekk har du ikke kastet bort flere mnd. av livet ditt på å creepe etter en jente som helst vil flørte med andre enn deg. Og jenter har tinder for en av to grunner. De vil enten treffe noen, eller de vil ha oppmerksomhet. Så i praksis, uansett om hun bare har tinder fordi hun kjeder seg (oversatt: hun liker oppmerksomheten) så er nok det flere enn deg som sender henne meld. sent på natta Kanskje gir jeg dårlige råd. Men det virker som om hun liker deg, men at du ikke er nok, noe hun fant ut etter 7 mnd. Kanskje er du litt kjedelig eller litt for snill. Så en liten del av henne vil ha deg, mens en større del ønsker noe mer, noe annet. Og denne pausen gjør at hun kan forsøke å finne noen bedre, samtidig som du sitter å venter på henne som en liten valp. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 det at hun begynte og unnskylde seg for bruk av tinder når du konfronterte med det forteller meg at hun responderer bra på frykt for å miste deg, prøv det litt mer. Kutt kontakt f.eks.... se hvordan hun responderer på det.... få henne til å skjønne at hun IKKE har deg i lomma, at du IKKE venter på henne og at hvis hun ikke acter med deg nå, så er du borte. Hvis hun vet at du sitter som en valp og venter til hun evt vil prøve igjen så vil hun aldri velge deg igjen, men hun vil ha deg i "backup" til noen andre kommer. Du må ikke være i den posisjonen, si at du har vært på date med ei anna jente f.eks... eller send snap av at du er på kino og sånt og hvis hun spør med hvem så sier du ingenting osv.... få henne til å bli litt redd for at du plutselig er noen annen sin og ikke henne backup. Anonymous poster hash: 245d7...b78 5 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 MØKKAKJÆRRING!!!! Styr langt unna. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dama er lei deg! Hun vil ut av forholdet. Jo før du innser det, jo snarere kommer du deg på beina igjen. 1 Lenke til kommentar
Hasbro12 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis hun har sagt det og du er villig til å vente synes jeg du burde være forsiktig med hvordan du velger å vente. Setter du deg på sidelinjen nå ender du lett opp som han snille patetiske gutten som ikke gjør noe galt, mens hun kan flørte seg gjennom "pausen" deres på jakt etter spenning som du ikke kan tilby. Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg nå tatt kontakt med kompiser og oppført meg singel. Blitt med på fester, flørtet, opprettet tinderprofil og fått henne på avstand. Om hun velger deg etter et par måneder har du fått sjansen til å ha det gøy og vist henne at hun må være forsiktig med å sette deg på sidelinjen, da du enkelt han bytte henne ut. Om hun velger deg vekk har du ikke kastet bort flere mnd. av livet ditt på å creepe etter en jente som helst vil flørte med andre enn deg. Og jenter har tinder for en av to grunner. De vil enten treffe noen, eller de vil ha oppmerksomhet. Så i praksis, uansett om hun bare har tinder fordi hun kjeder seg (oversatt: hun liker oppmerksomheten) så er nok det flere enn deg som sender henne meld. sent på natta Kanskje gir jeg dårlige råd. Men det virker som om hun liker deg, men at du ikke er nok, noe hun fant ut etter 7 mnd. Kanskje er du litt kjedelig eller litt for snill. Så en liten del av henne vil ha deg, mens en større del ønsker noe mer, noe annet. Og denne pausen gjør at hun kan forsøke å finne noen bedre, samtidig som du sitter å venter på henne som en liten valp. Ja, jeg skjønner. Du kommer absolutt med gode råd. Jeg er ute med gutta og er ute på byen. Det er derfor jeg også skrev at da måtte jeg ha tenkt meg om to ganger hvis hun ville ha prøvd igjen. Jeg vet at jenter synes det er litt patetisk med gutter som de bare kan ha rundt fingeren og kommer løpende. De har de ikke noe "respekt" for. Det med Tinder synes jeg er helt håpløst. Hun klarer ikke å være alene og ikke å ha noen å prate med. Jeg har hele tiden gått nå og tenkt, møter jeg en annen så gjør jeg det. Samtidig så begynner jeg å "miste" følelser for henne. Sakte, men sikkert. Og det er litt kjipt at det måtte ende sånn. Og hvorfor ikke hun bare var ærlig i begynnelsen. Jeg mener at du er inne på noe der når hun kanskje vi ha noe mer eller "annet". Det skal jo i praksis mye til for å si at man vil gjøre det slutt.... 1 Lenke til kommentar
Hasbro12 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 det at hun begynte og unnskylde seg for bruk av tinder når du konfronterte med det forteller meg at hun responderer bra på frykt for å miste deg, prøv det litt mer. Kutt kontakt f.eks.... se hvordan hun responderer på det.... få henne til å skjønne at hun IKKE har deg i lomma, at du IKKE venter på henne og at hvis hun ikke acter med deg nå, så er du borte. Hvis hun vet at du sitter som en valp og venter til hun evt vil prøve igjen så vil hun aldri velge deg igjen, men hun vil ha deg i "backup" til noen andre kommer. Du må ikke være i den posisjonen, si at du har vært på date med ei anna jente f.eks... eller send snap av at du er på kino og sånt og hvis hun spør med hvem så sier du ingenting osv.... få henne til å bli litt redd for at du plutselig er noen annen sin og ikke henne backup. Anonymous poster hash: 245d7...b78 Skal jeg bare ikke svare på hvis hun sender sms? Det er egt bare hun som starter en sms samtale. Ja, jeg vil jo bare ignorere hun eller få henne til å se at jeg er med andre, samtidig så kan det jo hende at hun tenker okei greit da får hun gjøre det samme. Da finner jeg vel kanskje ut at jeg egt var ment for hun (?) Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 For å være helt ærlig synes jeg hun ikke høres ut som en å satse på. Men det er bare basert på hva du har beskrevet. Jeg hadde nok funnet meg en jente som var enklere å forholde seg til. Noen som ønsker en fyr som deg, ikke noe mer. Hva er det du ønsker da? Hvorfor vil du ha henne tilbake, sånn helt spesifikt? Fordi du synes det er synd å bare gi opp når dere allerede har vært sammen i 7 mnd.? Eller liker du henne såpass godt at du ikke tror du kan finne hennes egenskaper/personlighet hos noen andre, og vil bare ha henne? Enten så tør hun ikke å slå opp, og setter deg i en veldig usikker posisjon, eller så har hun deg på andreplass. Det er jo ikke noe godt å vite at du bare er der fordi noen andre ikke ville. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) det at hun begynte og unnskylde seg for bruk av tinder når du konfronterte med det forteller meg at hun responderer bra på frykt for å miste deg, prøv det litt mer. Kutt kontakt f.eks.... se hvordan hun responderer på det.... få henne til å skjønne at hun IKKE har deg i lomma, at du IKKE venter på henne og at hvis hun ikke acter med deg nå, så er du borte. Hvis hun vet at du sitter som en valp og venter til hun evt vil prøve igjen så vil hun aldri velge deg igjen, men hun vil ha deg i "backup" til noen andre kommer. Du må ikke være i den posisjonen, si at du har vært på date med ei anna jente f.eks... eller send snap av at du er på kino og sånt og hvis hun spør med hvem så sier du ingenting osv.... få henne til å bli litt redd for at du plutselig er noen annen sin og ikke henne backup. Anonymous poster hash: 245d7...b78 Skal jeg bare ikke svare på hvis hun sender sms? Det er egt bare hun som starter en sms samtale. Ja, jeg vil jo bare ignorere hun eller få henne til å se at jeg er med andre, samtidig så kan det jo hende at hun tenker okei greit da får hun gjøre det samme. Da finner jeg vel kanskje ut at jeg egt var ment for hun (?) Ikke skjønner jeg hva du vil med disse spillene. Og du klager på at hun ikke var ærlig med deg, makan. Forøvrig ville jeg vært svært skeptisk til å ta tolkninger og råd her inne fra andre. Uansett hvor mye erfaring de har (endel gjengangere har nada), så er det ingen som har vært i det forholdet som det du har til din eks. Endret 5. oktober 2015 av Aiven 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Skal jeg bare ikke svare på hvis hun sender sms? Det er egt bare hun som starter en sms samtale. Ja, jeg vil jo bare ignorere hun eller få henne til å se at jeg er med andre, samtidig så kan det jo hende at hun tenker okei greit da får hun gjøre det samme. Er du 12 år? 1 Lenke til kommentar
Mellifluous Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Jeg tror hun er veldig klar over at du fortsatt er der og villig til å ta henne tilbake dersom hun skulle ønske det. Det er en trygghet hun ikke er villig til / klar for å gi slipp på. Men, spenningen med deg er borte og hun leter nå etter en ny spenning. Dessverre tror jeg også at dersom (.. når) hun finner en ny spenning, og bygger opp en form for trygghet der, så vil hun sakte men sikkert begynne å gi slipp på deg.Men.. jeg kan jo ta feil. Hva tror du? Endret 6. oktober 2015 av Mellifluous 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Du må gro noen baller og bli mindre avhengig av henne. Kjør henne hardt og still klare og tydelige krav. Om du mister henne da, vel, da var det aldri meningen at det skulle bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå