Formula90 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har i det siste hatt problemer med å tilkoble trådløs nette. på den forje plasse jeg bodde fikk jeg plutselig det problemet, etter 1 time tid så kobler den til uten problemer. men etter noen mnd så var ikke dette et problem lengre. nå er jeg flyttet å samme problem igjen, vil ikke koble til, men om 1 time eller noe sånt så har den sikkert koblet til... gjelder ikke alle nettverk, hadde ikke noe problem å koble til mobilnette mitt nå. men får fortsatt ikke til å koble til hus nette. stasjonær pc med en Asus Pce - AC68 trådløst kort i seg. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 i den forje leilighet var det et modem/router fra nextgentel. denne er vel fra telenor, har ikke sett den selv. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 jeg skjønner ikke greia med dette korte assa. nå kobler den til etter en stund, men kommer meg ikke på nett, så kobler den ut igjen, å vil ikke la meg koble opp til akkurat den routeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå