Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Høstlandskap men blå fjell i bakgrunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vakkert utsyn - flott med blåfjella der bakenfor. Minte meg om Bjørnstjerne Bjønson: "Under meg på hva jeg får se over de høye fjelle" Flott å følge fjellandskapet lag på lag innover.... Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei Ragnar. Fantastisk flott! Åsene fører blikket framover mot fjellene i bakgrunnen mens fargene endrer seg underveis. Må åpnes i full størrelse! -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Vakkert utsyn - flott med blåfjella der bakenfor. Minte meg om Bjørnstjerne Bjønson: "Under meg på hva jeg får se over de høye fjelle" Flott å følge fjellandskapet lag på lag innover.... Mvh N.Chr. Hei Nils, som du ser er bildet noe bearbeidet. Dette for å få det uttrykket jeg så for meg når jeg var der. I tillegg til litt mørk fargetone er det litt sterk oppskarping. Vanskelig å si om alle synes det er så bra. Men svært hyggelig at du ville gi din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei Ragnar. Fantastisk flott! Åsene fører blikket framover mot fjellene i bakgrunnen mens fargene endrer seg underveis. Må åpnes i full størrelse! -Frode Hei og takk for fin kommentar. Solen sto like utenfor billedkanten til høyre og motlyset skapte et mørk, nesten dystert inntrykk. Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette var virklig vakkert. I naturen er fargene blandet og fordelt på en helt unik måte. Dette er et svætt godt eksempel. Flott valgt utsnitt også. mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Blåfjell ble vel filmet på Røros det kanskje? Fint bilde, det ser ut som man kan gå i evigheter her, uten å anstrenge seg for mye. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kvikklunsj landskap, og blåner så langt man kan se. Flott bilde som lokker fram turlysten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Flott, med de lagene innover i landskapet! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 En praktfull dag, ser det ut til å være, i landskap typisk for vårt land, der det er kupert. Fin dybde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Dette var virklig vakkert. I naturen er fargene blandet og fordelt på en helt unik måte. Dette er et svætt godt eksempel. Flott valgt utsnitt også. mvh Ibn Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Blåfjell ble vel filmet på Røros det kanskje? Fint bilde, det ser ut som man kan gå i evigheter her, uten å anstrenge seg for mye. Så vidt jeg vet ble Blåfjell filmet på Røros, om enn ikke mot fjellene vi ser på bildet. Riktig som du skriver, her kan du vandre lenge, uten de helt store anstrengelser. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Kvikklunsj landskap, og blåner så langt man kan se. Flott bilde som lokker fram turlysten. Kvikklunsj, det var ikke så gal sammenligning det. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Flott, med de lagene innover i landskapet! Det var noe av det som fasinerte meg også, lagene innover i landskapet. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 En praktfull dag, ser det ut til å være, i landskap typisk for vårt land, der det er kupert. Fin dybde. Praktfull dag og praktfullt landskap. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 'Fagert er landet' ... og bilde ditt hilsen Torhild Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Nydelig!! # Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Herlige farger og utsyn. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner at jeg ville tatt minst en tredel av himmelen oppe - ja, kanskje alt det blå. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 'Fagert er landet' ... og bilde ditt hilsen Torhild Hjertelig takk for din fine kommentar Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Nydelig!! # Jan Åge Takker Jan Åge ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg