Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Et kreativt utsnitt av en god gammeldags Benz "brødbil"

Klarer ikke helt og finne ut hvorfor jeg liker dette, men det skaper en nysgjerrighet pga. utsnittet. Om det er noen sammenheng mellom elementene, skal jeg la stå usagt, men det er noe her....

Som alltid, et godt etterarbeid, som definitivt har din signatur:-)

Lenke til kommentar

I likhet med Gro og Pentaxen har jeg gått fra og til for å se på bildet ditt. Ved første øyekast virker det relativt ordinært, men etter hvert blir jeg nysgjerrig. Det er noe som fenger. Muren og den utydelige skriften på den, hullet som inneholder noe, og bilen som er kuttet langsetter på midten. Det som ved første øyekast virket tilfeldig mistenkes for å være nøye planlagt av fotograf, ved ettertanke noe som er verd å betrakte. Det er vel dette som må kalles fotokunst ?

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Du er en luring, som gjør oss usikker på hva bildet skjuler. Er det ikke Sprinter modellen heter i dag; bilen altså. Fengende bilde, kanskje nettopp på grunn av utsnittet.

Takk skal du ha Trond Olav. Av og til så kjører jeg en liten serie for meg selv med div løsninger. Denne gang var ikke den første og mest opplagte som ble valgt. mvh Nvh

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...