EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 hei jeg tenker å laste ned gratos spill fra pirate bay- har noen gode spill som jeg bør spille? prøvd luxor 2 men det ser kjedelig ut? noen andr ealternativer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Les anmeldelser i spillpressen. Ingen andre enn deg vet hva du liker. Endret 5. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 http://store.steampowered.com/genre/Free%20to%20Play/?tab=MostPlayed#p1 + League of Legends og Heathstone Lenke til kommentar
1969 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 World of tanks Armored Warfare Warthunder Planetside 2 World of warships Mechwarrior online Alle gratis å laste ned i fra produsentenes sider og gratis å spille. Du får google dem og se om det er noe du kunne ha tenkte deg å spille. Men disse er vel mere action prega en hva du kanskje er ute etter. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Les anmeldelser i spillpressen. Ingen andre enn deg vet hva du liker. kor er det da? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 World of tanks Armored Warfare Warthunder Planetside 2 World of warships Mechwarrior online Alle gratis å laste ned i fra produsentenes sider og gratis å spille. Du får google dem og se om det er noe du kunne ha tenkte deg å spille. Men disse er vel mere action prega en hva du kanskje er ute etter. jeg har bare ikke lyst på noe online-spill... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis du scroller helt opp, og leser på den øverste linjen bør det gå et lys opp for deg ganske så raskt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Gamer.no, gamespot.com, pressfire.no, eurogamer.net, gametrailers.com, metacritic m.m. Alle anmelder spill hele tiden. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis du vil ha et gratis offline spill slår aldri OpenTTD feil! openttd.org Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hvis du vil ha et gratis offline spill slår aldri OpenTTD feil! openttd.org jeg forstår ikke helt hva du mener? uansett nå har jeg bare et spørsmål igjen: JEg har lyst for å pørve Far cry 4 : kass av dem bør jeg velge: **** Endret 5. oktober 2015 av Hårek Fjernet link Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette er forbudt og linken må fjernes. 2 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette er forbudt og linken må fjernes. ka e som er forbudt og bruke pirate bay? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette er forbudt og linken må fjernes. ka e som er forbudt og bruke pirate bay? Nei, å laste ned ulovlig innhold, TPB er helt kurant bortsett fra det Hvor har du gjemt deg siden du ikke vet det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette forumet skal ikke brukes for å linke til piratkopier. Retningslinjene: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg