Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Amerikansk itunes i 2015

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har igrunn bare et kjapt spørsmål til dere - Har en del serier jeg har fulgt med på i det siste - det er jo en kjent sak at mange serier henger litt etter I norge ( I forhold til hvor langt de er kommer i USA osv) Jeg er en litt utålmodig sjel, så vil gjerne se seriene etterhvert som de sendes i USA - når det er sagt, har jeg ingen interesse av å gjøre meg selv til småkjeltring (er klar over utfordringer med lisensavtaler etc) for å se en tv-serie - så ønsker å betale for meg - spørsmålet mitt blir derfor, er det noen som har registrert Amerikansk itunaes konto i 2015, og kan bekrefte at det fungerer, evt vise til andre alternativer? alle tips mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du fortsatt kan opprette, men ikke fått noen indikasjon på at min har sluttet å fungere iallefall. Stedet jeg kjøpte gavekort fra driver også fortsatt på: http://itunes-express.biz/

Når jeg prøver å opprette, får jeg beskjed om å kontakte support, etter å ha fullført siste steg, så noe sier meg at systemet plukker opp at det er no muffens her... Spørs om jeg bare må smøre meg med tålmodighet og vente på samle-boks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...