LeXi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) jeg har pcer som er koblet sammen med kryss kabel. jeg får joina og alt er helt fin intill man begynner å spille. etter en liten stund bare sprenger de bygningene jeg har rukket å bygge. jeg har prøvd å installere spillet mange ganger testa 1.5 patchen.. d funker fortsatt ikke alex Endret 13. november 2003 av LeXi Lenke til kommentar
mr x Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) bruker du win xp.. hvis du nettop har innstalert xp slik at savefilene til spillet er slettet(skal ligge i mine "dokumenter")er det bare og innstalere spillet på nytt igjen... en annen ting kan være at det ikke er rett ip slik at spillet ikke finner begge pc"ene men har mest tro på at du må innstalere spillet på nytt igjen... sorry,leste hvis ikke alt du skrev..(at du har innstalert spillet flere ganger) da er jeg ikke sikker(renger med at du har orginalen)siden du får patch"en til og fungere Endret 13. november 2003 av mr x Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 La meg gjette: warez versjon?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 La meg gjette: warez versjon?? . Genial kopisperre det der:) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 jeg har pcer som er koblet sammen med kryss kabel. jeg får joina og alt er helt fin intill man begynner å spille. etter en liten stund bare sprenger de bygningene jeg har rukket å bygge. jeg har prøvd å installere spillet mange ganger testa 1.5 patchen.. d funker fortsatt ikke alex Elkjøp skulle visstnok selge den for 299,- nå fremover. Foreslår at du kjøper det og støtter spill produsentene Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fy skamme seg...warez.... Lenke til kommentar
Game Over Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Har hatt samme problemmet selv installer spillet på nytt begge to da skal det virke. Hvis ikke gå på www.gamecopyworld.com og hent patchene og crackene. Lykke til:) Lenke til kommentar
LeXi Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 kjøp spillet???? jeg har d! dust! funker ikke å installere d på nytt med de ******* patchene jaja da driter jeg i hele spillet! takk Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Klag til folkene du kjøpte det av, verre er det ikke Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det der er den mest geniale kopisperren ever ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå