November001 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Soloppgang Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Herlige farger. Det har vært mye fine solopp- og nedganger i det siste. Hvor i Oslo er dette? Henning Lenke til kommentar
November001 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Herlige farger. Det har vært mye fine solopp- og nedganger i det siste. Hvor i Oslo er dette? Henning Takk Henning. Fra Huk. Retning Nordstrand. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Med det fargespekteret i himmelen tror jeg jaggu jeg ville kutta vekk svartskauen i bånn. Blir jo som et noteark i farger. De to sorte feltene inne i fargespekteret representerer jo den sterkeste fargen i fargeskalaen likevel. 3 mm. kutt oppe kunne jeg også tenkt meg for å unngå den smale mørke avslutningen. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det ble et helt spesielt kunstverk utav det. Spesielt disse "skodde partiene" var helt utsøkt. Bra. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Imponerende tidlig du setter deg til å redigere bilder da! ....eller kanskje det heller var seint?.... Kjempestilig bilde som også kunne gjort seg uten vegetasjonen i bunnen. Litt mer nonfigurativt på en måte. Høsten i Norge er helt utrolig fotogen! Helt enig! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sjeldent fin soloppgang, Sune. Lenke til kommentar
November001 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Skoven er hele fundamentet for billedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg