Mr_Tiger Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 La inn en oppdatering på hs3 i går og etter dette får jeg ikke kontakt med hst mer. Nettbrettene mine får heller ikke kontakt med serveren mer? Noen tips. Lenke til kommentar
iceanger Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 dumt spørsmål men har du sett etter at hstouch tjenesten ikke har tryna? min har gjort det et par ganger i det siste i forbindelse med restarter og sånn.. holder å stoppe og starte den igjen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sjekk at HStouch Server faktisk er installert i HS3. Det er en bug i den nye installeren de brukte (som de håpet at de hadde løst) at den fjerner HStouch Server plugin'en. Jeg måtte laste ned beta-versjon .72 på nytt. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Ser ut som den ikke var installert, men får fremdelses ikke koblet meg opp. Får opp en melding der det står at den ikke klarer og koble seg opp most hs3 serveren og at jeg skal sjekke tools menu. Ser har jeg samme bruker/pw som står på hstouch. ip er den samme og porten er 10200 Endret 5. oktober 2015 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Prøv å skru av brannmur? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Etter x-antall med restarter av hs3, så fungerer det igjen... Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå