Gå til innhold

Det var en gang...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett eller annet sier meg at dette kunne gjort seg vel så bra i farger. Men tittelen henspeiler jo litt bakover så der har man jo referansen til svarthvit.

Kant i kant blir sjelden bra så jeg ville hatt med litt mer oppe for å avslutte med luft eller beskjære litt mer.

Begge deler funker bedre enn kant i kant.

Roar

Lenke til kommentar

Ett eller annet sier meg at dette kunne gjort seg vel så bra i farger. Men tittelen henspeiler jo litt bakover så der har man jo referansen til svarthvit.

Kant i kant blir sjelden bra så jeg ville hatt med litt mer oppe for å avslutte med luft eller beskjære litt mer.

Begge deler funker bedre enn kant i kant.

Roar

Hei Roar og tusen takk for kommentar. Jeg er helt enig, og bildet er ubeskjært, så det er ikke mer å hente. Burde ha tenkt på det når jeg tok det. :)

Jeg var litt skeptisk på om bildet ville falle i smak da det er ganske mye i bildet. Litt rotete bakgrunn, men jeg likte det. Hadde det hatt farger ville det blitt veldig mye grønt og blått. Himmelen var faktisk veldig fin. I morgen kommer det et enklere bilde :)

-Frode

Lenke til kommentar

Du har fått fram en fin vinkel og positur på furua.

Benken med fotoveske ? bra supplement.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk for kommentar Ragnar. Det er favorittsekken min :). En Fjellreven Kånken fra 90-tallet, med utfoldbart sitteunderlag i ryggen.

Lenke til kommentar

I og med du ikke hadde mer å gå på over, så kunne faktisk et kutt i toppen gjort seg. Veldig irriterende når bittelitt av treet ikke er med ;) bedre med en stor jafs, men ikke så mye at du kutter der den bøyer seg så fint. :)

Veldig søtt med Fjellrevensekken! De har holdt stand i mange år og er hotte fremdeles. Har du sett de små til barn? Kjempesøte! Så hvis du skal gi en gave til et barn, så er det et tips. Og husk rosa hvis det er ei jente...viktig ;)

Veldig koselig bilde og helt riktig i s/hv synes jeg.

Lenke til kommentar

I og med du ikke hadde mer å gå på over, så kunne faktisk et kutt i toppen gjort seg. Veldig irriterende når bittelitt av treet ikke er med ;) bedre med en stor jafs, men ikke så mye at du kutter der den bøyer seg så fint. :)

Veldig søtt med Fjellrevensekken! De har holdt stand i mange år og er hotte fremdeles. Har du sett de små til barn? Kjempesøte! Så hvis du skal gi en gave til et barn, så er det et tips. Og husk rosa hvis det er ei jente...viktig ;)

Veldig koselig bilde og helt riktig i s/hv synes jeg.

Kutt i toppen var en veldig god ide. Det skal jeg prøve. Tror jeg har sett de små ja. Blå til gutt og rosa til jente såklart :)

Jeg var litt i tvil som sagt med dette bildet, men kanskje jeg gjør en helt ny (og noe jeg egentlig ikke er så glad i å gjøre) og manipulert versjon hvor jeg rydder bort alt bortsett fra bakken, benken, sekken og furua. Må selvsagt fikse toppen. Ja, det blir neste styggværsdag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...