Blafrefisken Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei Jeg kjøpte en 980 ti sc fra Evga som ble en oppgradering fra Titan Black sc. Fps forskjellen ble stor, spesielt i Battlefield 4. Og her en dag så vant jeg et Titan X fra Evga også solgte jeg det så kjøpte jeg enda et 980 ti sc fra Evga, men det er ingen fps forskjell. Noen ganger så faller fps'en helt ned til 70 fps i full HD på ultra i Battlefield 4, noe som er litt rart siden ett eneste 980 ti sc klarte minimum 110 fps på ultra. Geforce experience er oppdatert sammen med resten av driverne. Jeg byttet også til Evga sin sli bro, v2 sli bridge. Jeg har ingen anelse hvorfor dette skjer så setter pris på alle svar Specs: 980 ti sc x2 i5 4690k 4,6 Ghz Corsair Dominator 2x 8GB 2133 Mhz Asus vii ranger Corsair RM 1000w Lenke til kommentar
lunden83 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Sikkert et dumt spørsmål men du har husket å aktivere Sli? Det resetter seg hver gang du oppdaterer drivere også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Gå på nVidia Control Panel > SLI settings Der skal det stå: SLI enabled Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hehe, jo jeg har sli aktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå