Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 stilig med de vakre skyene i bakgrunnen. ja selv om de er i bakgrunnen så er det jo helt klart en stor del av ett vakkert bilde Tusen takk Knut! Ja uten skyene ville det nok ikke blitt noe bilde i det hele tatt, for egentlig stod jeg oppe i en låvevegg og malte..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Nydelig.., flott i panorama.. # Jan Åge Tuuusen takk Jan Åge! Så hyggelig at du likte det. Sånne bilder må nesten være i panoramaformat synes jeg, hvis ikke blir det enten for mye himmel eller for mye forgrunn. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Flott kveldslys, riktig fin stemning i dette laaange panoramabildet 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Herlig panoramabilde. Som jeg har sagt tidligere; Du har et naturlig talent med å finne gode motiv og utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Flott kveldslys, riktig fin stemning i dette laaange panoramabildet Hehe! Det ble visst litt superlangt dette..jeg har litt vanskligheter med å begrense meg når jeg først setter i gang....er nok derfor jeg er så knakende god til å spise sjokolade ogsåTusen takk for trivelige ord! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Herlig panoramabilde. Som jeg har sagt tidligere; Du har et naturlig talent med å finne gode motiv og utsnitt.Vennlig hilsen Ragnar[/quote Åhh! Tusen takk Ragnar! Det er kjempehyggelig sagt av deg! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Her går jeg for den gule surrealistiske versjonen - flott skue! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Her går jeg for den gule surrealistiske versjonen - flott skue! Tusen takk! Hyggelig det! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg vil også si begge. Det gir forskjellige signaler , i hvertfall til meg. Meget bra. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Flott panorama du viser her. Det blir uavgjort denne gang; V1 vs V2 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg vil også si begge. Det gir forskjellige signaler , i hvertfall til meg. Meget bra. mvh Ibn Helt enig! Hyggelig at du stakk innom med en kommentar i dag også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Flott panorama du viser her. Det blir uavgjort denne gang; V1 vs V2 Ja, men det gjør jo ikke noe det! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg