Gå til innhold

skyformasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet.

Henning

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helene igjen! Ser med en gang hvem som står bak bildet (kamera). Jeg liker nok s/h versjonen best.

Hei Erik, og takk for fin kommentar.:)

Fargeversjonen ble kanskje litt i guleste laget?  Fargene endrer seg fra pad'en (der jeg sitter i sofakroken og diller med dette..) og over på PC'n.  Ganske irriterende i grunnen. :hm:

Lenke til kommentar

Her ble det liksom to forskjellige bilder så ingen grunn til å velge bort noen av dem.

Mulig jeg ville tatt en forsiktig separat lysning av feltet f.o.m. gjerdet og ned.

Roar

Hei Roar!

Enig i at de ble to ganske så ulike bilder.  Og jeg prøvde faktisk å lysne under gjerdet...(for jeg visste du kom til å påpeke det..)...men det ble ikke fint, så jeg gav det opp. ;)

Lenke til kommentar

Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet.

Henning

Hei Henning!

Tusen takk for fin tilbakemelding.  Tenkte faktisk på å lage til et stort bilde av dette og gi mine svigerforeldre til jul, men det er kanskje dumt..for det er deres utsikt! :D De kan jo bare se ut av vinduet!

Lenke til kommentar

Henning

Hei Henning!

Tusen takk for fin tilbakemelding.  Tenkte faktisk på å lage til et stort bilde av dette og gi mine svigerforeldre til jul, men det er kanskje dumt..for det er deres utsikt! :D De kan jo bare se ut av vinduet!

Det synes jeg du kan gjøre. De har kanskje samme utsikt, men lyset og skyformasjonene er jo ganske unike. I værste fall så kan de jo bare la være å henge det opp, og så forte seg å henge det på veggen hver gang dere er på besøk.

H

• Liker 1
Lenke til kommentar

Henning

Hei Henning!

Det synes jeg du kan gjøre. De har kanskje samme utsikt, men lyset og skyformasjonene er jo ganske unike. I værste fall så kan de jo bare la være å henge det opp, og så forte seg å henge det på veggen hver gang dere er på besøk.

H

:grin: Ja, det er jo sant. Lyset og skyene er jo aldri likt fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...