Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 skyformasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Helene igjen! Ser med en gang hvem som står bak bildet (kamera). Jeg liker nok s/h versjonen best. 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ojj, Helene. Definitivt den farge-versjonen! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Her ble det liksom to forskjellige bilder så ingen grunn til å velge bort noen av dem. Mulig jeg ville tatt en forsiktig separat lysning av feltet f.o.m. gjerdet og ned. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet. Henning 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Helene igjen! Ser med en gang hvem som står bak bildet (kamera). Jeg liker nok s/h versjonen best. Hei Erik, og takk for fin kommentar. Fargeversjonen ble kanskje litt i guleste laget? Fargene endrer seg fra pad'en (der jeg sitter i sofakroken og diller med dette..) og over på PC'n. Ganske irriterende i grunnen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Ojj, Helene. Definitivt den farge-versjonen! Hei Frode! Tusen takk for fin tilbakemelding på dette bildet, som egentlig ble noe for gult...det ser jeg nå i etterkant. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Her ble det liksom to forskjellige bilder så ingen grunn til å velge bort noen av dem. Mulig jeg ville tatt en forsiktig separat lysning av feltet f.o.m. gjerdet og ned. Roar Hei Roar! Enig i at de ble to ganske så ulike bilder. Og jeg prøvde faktisk å lysne under gjerdet...(for jeg visste du kom til å påpeke det..)...men det ble ikke fint, så jeg gav det opp. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet. Henning Hei Henning! Tusen takk for fin tilbakemelding. Tenkte faktisk på å lage til et stort bilde av dette og gi mine svigerforeldre til jul, men det er kanskje dumt..for det er deres utsikt! De kan jo bare se ut av vinduet! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Stili dette.... Tusen takk! De var jo veldig søte disse skyene da! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ojj, Helene. Definitivt den farge-versjonen! Hei Frode! Tusen takk for fin tilbakemelding på dette bildet, som egentlig ble noe for gult...det ser jeg nå i etterkant. Tja, det skiller seg ut, og det er ekstremt viktig! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet. Henning Hei Henning! Tusen takk for fin tilbakemelding. Tenkte faktisk på å lage til et stort bilde av dette og gi mine svigerforeldre til jul, men det er kanskje dumt..for det er deres utsikt! De kan jo bare se ut av vinduet! Det synes jeg du kan gjøre. De har kanskje samme utsikt, men lyset og skyformasjonene er jo ganske unike. I værste fall så kan de jo bare la være å henge det opp, og så forte seg å henge det på veggen hver gang dere er på besøk. H 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nydelig igjen...får samme følelsen som i går:-) PS. Holder meg i støvet en stund til...... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Så enkelt og så flott ! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Fin utsikt. Likte i utgangspunktet fargeversjonen, det var så dramatiske skyer i fine fargetoner, men svart-hvitt-versjonen var jaggu ikke dum den heller, så jeg ble litt usikker på hva jeg likte best. Tror det hadde vært fint i større format dette bildet. Henning Hei Henning! Tusen takk for fin tilbakemelding. Tenkte faktisk på å lage til et stort bilde av dette og gi mine svigerforeldre til jul, men det er kanskje dumt..for det er deres utsikt! De kan jo bare se ut av vinduet! Det synes jeg du kan gjøre. De har kanskje samme utsikt, men lyset og skyformasjonene er jo ganske unike. I værste fall så kan de jo bare la være å henge det opp, og så forte seg å henge det på veggen hver gang dere er på besøk. H Ja, det er jo sant. Lyset og skyene er jo aldri likt fra dag til dag. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Nydelig igjen...får samme følelsen som i går:-) PS. Holder meg i støvet en stund til...... Blir jeg nødt å komme til Kristiansand og tørke støv av deg!!? Kom deg opp nå gutt! Tusen takk for hyggelig og morsom kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Så enkelt og så flott ! Tusen takk Torhild! Så hyggelig at du likte det. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 stilig med de vakre skyene i bakgrunnen. ja selv om de er i bakgrunnen så er det jo helt klart en stor del av ett vakkert bilde 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nydelig.., flott i panorama.. # Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg