Tommyeen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hei, vurderer denne imac med 27" og 5k retina skjerm. Jeg har macbook pro så jeg kan litt med mac. Men hva bør jeg velge.. Pc eller imacen til kontorarbeid som går i mye fakturering, regneark, kanskje lage hjemmesider, diverse programmer osv. Føler jo mac har flere muligheter av programmer som ser skikkelig bra ut osv.. Noen med erfaring med imac 5k? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er fornøyd. Eneste ulempen er at jeg lett får klaustrofobi av andre skjermer med lavere oppløsning. Da især MBA Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Har sett på butikk imac med retina, er jo sinnsyk kvalitet, bare det gjør det jo gøy å bruke den imacen, fargene og alt er så bra å ser fint å nytt ut. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvis kostnaden kan forsvares, og programmene du bruker er tilgjengelig for OS X, er det vel bare å stupe uti? Ikke noe galt med en iMac. Jeg ville valgt SSD og 16GB ram, dog. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er absolutt ikke noe galt å velge iMac'en, har du lyst har du lov. Det koster dog mer enn det smaker til det bruket du nevner (etter min "objektive" mening), men det er en helt annen diskusjon Liker du Apple sitt økosystem og programmer så er det jo egentlig et lett valg (?). Hadde jeg brukt Apple-stash og likt økosystemet, utseendet og programmene så hadde jeg gladelig betalt noen tusen ekstra, så skryter jo folk av kvalitet og lite problemer også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå