Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 The sun in Chora Sfakion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Originalen var lekker. Ny enklere ramme? Jeg synes denne lar selve bildet komme mer til sin rett, mens den vanlige ramma di blir en, for meg litt forstyrrende, del av komposisjonen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ikke godt å se at dette er bilde av sola Men det gjør jo ikke noe. Flotte bilder, min favoritt blir V4. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Originalen var lekker. Ny enklere ramme? Jeg synes denne lar selve bildet komme mer til sin rett, mens den vanlige ramma di blir en, for meg litt forstyrrende, del av komposisjonen. Intet nytt under eller på solen her. Serien passerte 9 år i går. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Solformørkelse var det ikke men det var Roar som viste sin spennende kreativitet igjen. V1 og v4 er vel de som "taler" mest til meg Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Flott veggkunst.., nydelige farger.. #Jan Åge Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Interessante betraktninger av varmekilden vår. Må si at #1 er en veldig eyecatcher. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Så med en gang hvor dette var, men det var ikke slik jeg husket den..... Fargerikt som alle hauane, og et umiskjennelig Kneppen preg. Hvis først foto skal nevnes innenfor kunsten, så er dette eksemplet på hvordan det skal gjøres i abstrakt form. Er allerede nede i støvet, men bøyer meg litt til..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Må ha fotografert netthinna på øyet ditt en tidlig morra. (V1) Ligner på det jeg har opplevd selv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Må ha fotografert netthinna på øyet ditt en tidlig morra. (V1) Ligner på det jeg har opplevd selv. Vennlig hilsen Ragnar Nei, bildet er og ble eksponert i solnedgangen enten du liker det eller ikke. Men det var kanskje ikke så perfekt siden det endte opp slik. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det må bli hovedversjonen denne gang. Jeg ville vurdert sirklene mot høyre hjørne litt mindre spesifisert, tror jeg. En flott oppkvikker med energi : ) mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Må ha fotografert netthinna på øyet ditt en tidlig morra. (V1) Ligner på det jeg har opplevd selv. Vennlig hilsen Ragnar Nei, bildet er og ble eksponert i solnedgangen enten du liker det eller ikke. Men det var kanskje ikke så perfekt siden det endte opp slik. Roar Min kommentar er bare en assosiasjon da jeg så V1. Burde vel også kommentert beundringen for kreativ etterbehandling som gir svært uttrykksfullt resultat. Skj Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Meget flott serie med originalen som prikken over i`en. Supert Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg