Mchansern Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Skal vi sjå, jeg sliter med Sumo. Er det lokalt kun her eller er dere flere som får "videoavspilling feilet" med jevne mellomrom? Sliter med det samme Jeg skiftet nettleser fra Chrome til Firefox, og da funket det med en gang perfekt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ikke frispark der eller på sparket bak på leggen til Eriksen? Nei vel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Å hele stadion feirer! Allen kommer inn! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Allen så ut til å spille på et guttelag når han stod ved siden av Klopp. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Nije minner meg om gervinho, lørvete spillestil. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Skal vi sjå, jeg sliter med Sumo. Er det lokalt kun her eller er dere flere som får "videoavspilling feilet" med jevne mellomrom? Sliter med det samme Jeg skiftet nettleser fra Chrome til Firefox, og da funket det med en gang perfekt. Ja, Sumo anbefaler Firefox.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ikke liverpoolkampen uten gult kort til lucas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå