KatrinaS Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 De siste dagene har jeg fått en slags stikkende smerte på venstre side (hjertet/litt under hjertet). Hva kan dette være? Kommer sterkt i noen sekunder og går over etter kanskje 15. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Viktig å sette smerter i sammenheng. Er dette sammen med fysisk aktivitet eller har dette ikke noen påvirkning på smertene? Altså du kan løpe litt uten å få smerter? Ofte kan dette være muskulaturen som sliter litt , typisk behandling for dette er muskelavslappende og eventuelt fysioterapeut. Uansett så er det lurt å sjekke dette til fastlegen , har du smerter som går fra halsen nedover til venstre arm så bør dette sjekkes ut spesielt om du har flere av disse symptomene og man bør vurdere å ringe nødtelefonen i gitte situasjoner (les linkene) : https://helsenorge.no/sykdom/hjerte-og-kar/hjertesvikt Kan være greit å lese om hjerteinfarkt også Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Ingenting med det fysiske å gjøre. Skjer når jeg sitter helt stille. Er ikke ekstremt vondt, men vondt nok til at jeg sier "aah" hver gang. Litt som å sparke lilletåa i bordstolpa. Skjer kanskje 2 ganger på en dag. Har en nyfødt, så mange våkne netter. Skole hele dagen og mye fokus på det. Meste av dagen blir brukt på å være med datter, husarbeid, skole. Ikke noe tid til annet. Mye stress ellers og. Kan dette være grunnen? Er ekstremt sliten. Tenker å ta dette opp neste gang jeg er hos legen. Er bare der jeg sa det var, ingen andre steder. Endret 4. oktober 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå