Kristoffer Solheim Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg installerte nettopp uTorrent på macen min, og selvfølgelig har den installert yahoo i alle browserne. Det som er dumt er at de er vanskelig å finne og fjerne, hvertfall for meg som er en ny mac-bruker. - I Chrome lasta den ned en extension som heter Domain Error Assistant som konstant setter Yahoo som søkemotor. Denne må fjernes i innstillinger->Utvidelser(1) og du må manuelt sette google som standard søkemotor(2) i instillingene. Jeg måtte også endre hjemmesideinstillinger(3) og ny-fane-instillinger(4). Så jeg måtte gjøre 4 ting på grunn av uTorren og Yahoo. - I Safari lasta den IKKE ned en extension, MEN den lasta ned en e-bay knapp i verktøylinja siden av søkefeltet, så en macnoob som meg ante ikke hvordan jeg skulle fjerne den med en gang, Denne fjernes ved å høyreklikke øverst i safari, trykke tilpass verktøylinje, og dra vekk ebayknappen(1). Men knappen finnes fremdeles i instillingene og jeg er ikke flink nok til å finne ut hvordan jeg fjerner den(2). Jeg måtte deretter krype meg igjennom innstillingene i safari(cmd + "," er hurtigtast til innstillinger) og endre innstillinger som jeg trodde var endret (jeg er ganske ny i Safari, så vet ikke helt hva som er hva)(3, 4?). Totalt 4 ting jeg måtte fikse her og. Så alt i alt hadde jeg en ganske negativ opplevelse, og vil antagelig bruke noe annet enn uTorrent i fremtiden. Brukte mye tid på å krype meg igjennom OSX UI, Chrome- og Safariinnstillinger. Har noen opplevd det samme? Vet noen hvordan jeg fjerne sporene av e-bay knappen, og muligens andre skjulte programmer? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg fjernet det programmet fra Windowsdisken min etter mye om og men. Det var vanskelig å finne siden det ikke dukket opp i listen over programmer. Det oppførte seg mer som spyware enn noe annet, så jeg innstallerte det aldri i MacOS, heldigvis. Aldri mer uTorrent verken i MacOS, eller Windows. Fjern ruklet og finn en annen klient som f.eks Tixiati. Lenke til kommentar
h33t Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 adwaremedic fjerner dette fort og smertefritt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Når du har fått fjerna det, finn eit nytt torrent-program. uTorrent er ikkje noko å satse på lengre. 1 Lenke til kommentar
h33t Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 elsker det til mac en det pluss catch er himmel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå