Neotetra Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hei, her kan vi legge inn bilder fra fototreffet som var i regi av Scott Kelby Worldwide Photo walk http://kelbyone.com/photowalk/walk/trondheim-sor-trondelag-norge/ Det er også en egen flickr gruppe for dette her https://www.flickr.com/groups/2868074@N24/ . Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) # 1 Svart hvit sau #2 Farge sau #3 Refleksjon #4 Svart hvit seilbåt #5 Ramme #6 Rød #7 Seilbåter #8 I opplag Endret 4. oktober 2015 av Neotetra Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Stilige bilder! Liker veldig godt nr. 1, 3 og 4. Noen av mine: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Endret 4. oktober 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Her er mine bilder. Ble visst en BW-serie dette. 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Noen av mine bilder: 1 2. 3. 4. 5. 6. 7. Referat fra årets Worldwide Photo Walk Endret 5. oktober 2015 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) mange flotte bilder og mye variert. neotetra: liker nr 3 og 4 (flotte linjer og fint SH) helena: liker nr 4, 8 (symetri og fine delatjer), 10 (flott SH og livlig himmel) andycam: liker nr 1 og 7 (minimalistisk) randia: liker nr 1 (fine høstfarger) og 4 (fin komposisjon) jeg for min del kom ikke lenger enn fra skansen til ila og tilbake via mellomila, men noen bider blir det likevel. noen av mine: 1 2 3 4 5 6 7 8 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 hmmm.. jeg fikk ikke til å laste opp flere bilder!? har fått til å laste opp flere bilder før. er det noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 jeg får opp meldingen: "You have exceeded your allotted disk space for attachments" Er det nye regler på dette? hva er maks filstørrelse man kan laste opp? gjelder det da per bildetråd eller per post? jeg har tidligere fått til å legge ut bilder i flere post grunnet mange og store filer, men denne gangen gikk det ikke. ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? max 1024 x 1024px er greit for skjermvisning...på alle forum/fjasboka Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? Jeg bryr meg ikke om størrelsen for jeg bruker bare bbcode fra Flickr her, linker med den. Og der har jeg full størrelse som en slags backup. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hmm, det var jo litt dumt. Er veldig usikker, men jeg tror jeg leste for lenge siden at der en grens for hele forumet og at den eneste lösningen er å slette eldre bilder. Som du kröllx laster jeg alltid opp bildene her på diskusjon.no, siden jeg bare poster noen få av dem på Flickr, så jeg er også intressert i å få vite hva som gjelder. Evt. kunne du spöre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891491 De pleier å vite det meste og man får oftest svar fort. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ok, da skal jeg prøve å finne ut av dette. takk for linken helena Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? max 1024 x 1024px er greit for skjermvisning...på alle forum/fjasboka takk! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? Jeg bryr meg ikke om størrelsen for jeg bruker bare bbcode fra Flickr her, linker med den. Og der har jeg full størrelse som en slags backup. jeg legger kun noen av bildene fra fototreffene på flickr Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hmm, det var jo litt dumt. Er veldig usikker, men jeg tror jeg leste for lenge siden at der en grens for hele forumet og at den eneste lösningen er å slette eldre bilder. Som du kröllx laster jeg alltid opp bildene her på diskusjon.no, siden jeg bare poster noen få av dem på Flickr, så jeg er også intressert i å få vite hva som gjelder. Evt. kunne du spöre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891491 De pleier å vite det meste og man får oftest svar fort. jeg har fått svar på hva maks lagringsplass, det er 1,54GB (som jeg har brukt opp!). Hvis du klikker på navnet ditt og går til "rediger min profil" og på venstre kolonnen klikker du på "administrer vedlegg" finner du ut hvor mye lagringsplass du eventuell har igjen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 ps: skal komprimere filene til noe mindre fra nå av. hva er ok størrelse å legge ut her? Ser jeg har bare brukt halvparten av lagringsplassen, og vært medlem siden 2006. Men om jeg legger inn direkte, pleier jeg bare bruke ca 150kb på bildene, men nå linker jeg til Flickr. (Jeg så i begynnelsen at du la inn nokså store filer - de blir litt trege å åpne også da.) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tak for tipset kröllx! Forresten, var nettopp ut en tur og det var helt nydelig nordlys! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tak for tipset kröllx! Forresten, var nettopp ut en tur og det var helt nydelig nordlys! Fantastisk Nordlys over hele himmelen i kveld ja. La et bilde på FB. Men kan ikke slik fotografering. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Her kommer omsider mine bilder! 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Gratulerer Linh! Ser i e-post fra Torgeir at du vant konkurrensen. Det var da hyggelig. (Er på ferie nå og kan ikke sjekke deres bilder.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå