AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Er mistenkt i en sak og har vert det i snart et år. (er uskyldig) Var i avhør i Januar. Kontaktet politiet et par ganger for å spør hvordan saker ligger an. Får svar de skal kontakte jurist som enten skal ta ut en tiltale mot meg eller henlegge saken. Har også spørt om det er noe jeg kan bistå med, men får svar de kontakter meg om det er noe. Så har et par spørsmål til dere på /juss. Hvor lenge kan jeg ha status mistenkt i en sak? Bør jeg kontakte en Advokat? Går saken fortere da? Trenger å ha denne saken oppklart. er en stor belastning. Er ut beløp som er sperret på konto. Trenger og denne ferdig pga. jobb. Kan dere vise til dvs. lover eller advokat og lignende. takk. Anonymous poster hash: 46778...496 Endret 4. oktober 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Du kan vel i teorien bli stående som mistenkt ganske lenge, men det kan på den annen side ha innvirkning på en eventuell straffeutmåling senere. I utgangspunktet skal saker ikke ta lenger tid enn nødvendig. Endret 6. oktober 2015 av hekomo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå