Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sjakk i stor stil. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ett bra bilde av ett artig motiv. Hvor er dette ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Ett bra bilde av ett artig motiv. Hvor er dette ? Mvh. Rolf Ved Kvikne hotell i Balestrand Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dette så artig ut - er det her Magnus Carlsen trener? Flott motiv og tittel ! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sjakk behøver tydligvis ikke være en stillesittende sport.. Artig bilde! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Dette så artig ut - er det her Magnus Carlsen trener? Flott motiv og tittel ! tror det er her ja Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Sjakk behøver tydligvis ikke være en stillesittende sport.. Artig bilde! Her ble det litt trim Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Joda, selv jeg ikke er noen sjakkspiller så har jeg prøvd meg i et liknende størrelsesformat en gang i Gambia i 1978. Fint utsnitt og komp selv om jeg ville tatt ytterligere 1,5 cm eller så i topp for å få åskantdiagonalen rent ut på øvre ramme. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Joda, selv jeg ikke er noen sjakkspiller så har jeg prøvd meg i et liknende størrelsesformat en gang i Gambia i 1978. Fint utsnitt og komp selv om jeg ville tatt ytterligere 1,5 cm eller så i topp for å få åskantdiagonalen rent ut på øvre ramme. Roar Takk for kommentarenRoar - må nok si meg enig i det forslaget ditt hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg