M-bite Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Fikk en idé: Hva om dere lagde ei side der en kunne velge de funksjonene en vil ha i den mobiltelefonen en vil kjøpe, for så å få opp forslag til telefoner som har disse funksjonene sortert etter pris, vekt, eller andre kriterier? Hvis det ikke fantes telefoner med alle funksjonene, kunne en foreslå telefoner som nesten tilfredstiller kravene. En burde så kunne velge ut av disse de telefonene en vil sammenligne. Det er så mange telefoner på markedet i dag og det er vanskelig å orientere seg. Det ser ut til at dere har spesifikasjoner på de telefonene som er tilgjengelige i Norge, så det burde ikke være så vanskelig? Endret 13. november 2003 av M-bite Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fikk en idé: Hva om dere lagde ei side der en kunne velge de funksjonene en vil ha i den mobiltelefonen en vil kjøpe, for så å få opp forslag til telefoner som har disse funksjonene sortert etter pris, vekt, eller andre kriterier? Hvis det ikke fantes telefoner med alle funksjonene, kunne en foreslå telefoner som nesten tilfredstiller kravene. En burde så kunne velge ut av disse de telefonene en vil sammenligne. Det er så mange telefoner på markedet i dag og det er vanskelig å orientere seg. Det ser ut til at dere har spesifikasjoner på de telefonene som er tilgjengelige i Norge, så det burde ikke være så vanskelig? Dette forslaget hvirket kjempebra! (det er jo sider som har laget nesten like ting,dinside f.eks,eller var det itavisen?) Uansett,jeg minner også på iden min om og lage en artikkel til som "hva venter oss" se tråd: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=166412 Mvh Ingar *grin* Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vi har planer om å få på plass en slik funksjon som du nevner her, der man skal kunne vektlegge hva man prioriterer i en mobitelelefon såvel som å kunne spesifisere hvilke funksjoner og krav til spesifikasjoner man har. Siden skal man kunne få opp en liste med telefoner som møter disse kravene, sortert etter score. Men det skal sies at dette neppe vil komme på plass før til nyåret, da vi har hendene fulle på denne siden av året med både tester, artikler og nyheter i forbindelse med julerushet. Satser på å få begynt på dette i løpet av januar, kan jeg tenke meg. Uansett, takk for tipset. Morsomt at vi hadde samme idé! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå