Ardenus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) om et par uker, så kan du skrive her på forumet om du faktisk hadde sex med han eller ikke, husk du er anonym, så det spiller ingen rolle. Jeg tipper dere ender opp med sex. Endret 4. oktober 2015 av Ardenus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 om et par uker, så kan du skrive her på forumet om du faktisk hadde sex med han eller ikke, husk du er anonym, så det spiller ingen rolle. Jeg tipper dere ender opp med sex. Lover, jeg skal se om han fortsatt vil være med meg selv uten sex. Hvis ikke, så dater jeg noen andre.. skjønner ikke hvordan han kan bruke så mye tid og krefter på meg hvis han ikke har følelser for meg. Anonymous poster hash: 3d5de...c3d Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For om du er den eneste muligheten han har pr nå til å ha sex, så gjør han hva som helst for å ha deg i nærheten slik at han hvertfall har en mulighet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han har nok følelser for deg, men ikke nok til å gi opp singellivet. Noen eller noe i han sier at han ikke kan binde seg nå, ar han må leve livet som student. Du får bare gi det tid og se hvor dere ender. Treff han uten sex og se hvordan han reagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå