Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kloke sjeler, hjelp meg med å tolke han..

Anbefalte innlegg

Lang historie kort: Møttes i sommer, klikka sammen med en gang, veldig god kjemi, vi fant på mye gøy. Han har invistert en god del penger og tid på oss to. Oppfører oss som kjærestepar, også ute blant folk. 

Han studerer langt borte, så vi får ikke så mye tid til hverandre nå lenger.. men det ble masse drama og usikkerhet etter at han dro. Så vi bestemte oss å være venner fremover, men det funket ikke dårlig, for begge ble revet med hver gang vi traff hverandre..

Han har nå sagt at han ikke har nok følelser for meg til å binde seg til meg, men de følelsene han har for meg, vil han alltid ha tror han.. Jeg blir jo så klart lei meg.. samtidig så sier han at han ikke ville likt  at jeg hadde gått på date med andre eller ha sex med andre gutter.. og legger til at jeg måååå si ifra hvis jeg har truffet noen andre. 

I tillegg til det, har han nå sagt at han skal planlegge slik at han kan komme en helg til hjembyen min snart, fordi han savner meg påstår han og sier at det er uaktuelt at vi må vente lenger før neste treff… (vi snakket sammen et par timer i går på tlf) Jeg spurte om han fortsatt ville komme hvis vi ikke har sex, og han svarte ja på det. Jeg har sagt at vi ikke kan ha sex mer, og dette har han respektert og skjønner hvorfor.

Vi snakket også løst og planla turer til utlandet sammen.. blant annet til Paris, men det lo han av og sa det bare er kjærester som drar dit, men det var lett å overtale han. haha

JEG SKJØNNER INGENTING? Vi oppfører oss som bestevenner og kjærester når vi er sammen.. må jeg kutte han helt ut for en lang periode og gå videre for å få han til å innse hva han mister, eller kan noen gi meg noen råd?

Anonymous poster hash: 3d5de...c3d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke regne med at folk skal lese mellom linjene når du spør om noe på Internett, vi kan ikke akkurat lese kroppsspråket ditt.

Du spør om du bør satse på ham som kjæreste eller droppe ham totalt? Han sier at han ikke vil være kjærester, ikke nok følelser, men han er veldig interessert sånn ellers... Du vil egentlig gå videre i livet, men du er forelska i ham og vil at han skal være mannen i ditt liv. Det har nok mye å si at han studerer langt vekk, kanskje derfor han er litt reservert.

Det er så lett nå til dags å bare dumpe den ene og hoppe på den neste så jeg vil si at du bør snakke med ham og si til ham at du venter på ham, avstanden går bra så lenge det ikke er "for alltid".

Basert på samfunnet ellers så kan du vel bare droppe kontakten helt, du kommer deg ikke videre når du snakker med ham regelmessig og du kjenner det på kroppen når du gjør det. Er det bare en vanlig venn så får dere holde dere til å trykke "like" på middagsbildene hverandres på Facebook...

Lenke til kommentar

Dere er begge dramaqueens. Slutt å fokuser på hva dere er, og ta det som det kommer.

Haha, vi har faktisk fleipet litt om det til hverandre..  okei, får ta det som det kommer og satse på at han ikke treffer andre.. Er det noen muligheter for at han vil utvikle mer følelser for meg utifra hva jeg har fortalt i posten? :S 

Anonymous poster hash: 3d5de...c3d

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dere er begge dramaqueens. Slutt å fokuser på hva dere er, og ta det som det kommer.

Haha, vi har faktisk fleipet litt om det til hverandre..  okei, får ta det som det kommer og satse på at han ikke treffer andre.. Er det noen muligheter for at han vil utvikle mer følelser for meg utifra hva jeg har fortalt i posten? :S  Anonymous poster hash: 3d5de...c3d

Ja, kan ende opp med å hate deg intenst ... ;)

Mer seriøst; usikkert ..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Høres ut som han bare bruker deg for sex.

"Så vi bestemte oss å være venner fremover, men det funket ikke dårlig, for begge ble revet med hver gang vi traff hverandre..

Han har nå sagt at han ikke har nok følelser for meg til å binde seg til meg, men de følelsene han har for meg, vil han alltid ha tror han.. Jeg blir jo så klart lei meg.. samtidig så sier han at han ikke ville likt  at jeg hadde gått på date med andre eller ha sex med andre gutter.. og legger til at jeg måååå si ifra hvis jeg har truffet noen andre. " 

Her er det som om han sier at han kan treffe andre mens du ikke får lov, du skal kun være hans når han ønsker det. Dropp han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han vil ikke at du møter andre, fordi han vil bare ha deg som sex dukke som er bare hans, selv om du sier nei til sex, så overbeviser han deg når dere er sammen, på samme måte at du overbeviste han til å dra til Paris.

Ser ingen fremtid for dere, men umulig ting har skjedd før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...